ότι νάναι,Μαγειρική,Σκέψεις

απολογισμός κουζίνας 2009


Φέτος όλοι έχουν βαλθεί να κάνουν απολογισμό για την τελευταία 10ετία. Είτε αυτό αφορά μουσική, είτε τον κινηματογράφο . Αλλά επειδή την 10ετία την έχω ψιλό-χεσμένη (όσο πατάει η καμήλα) τουλάχιστον μουσικά. Είπα να ασχοληθώ με την κουζίνα μου.

Εντρύφησα στην μαγειρική από μικρός και από ανάγκη. Όταν είσαι μόνος σου και δεν έχεις να φας είναι ένα κίνητρο. Οπότε κάτι ετοίμαζα από τα 12 από τοστάκια μέχρι μακαρονάδες. Όσο πέρναγαν τα χρόνια το μενού μου άπλωνε φτερά (σε σημείο που τώρα ξέρω να φτιάχνω σχεδόν τα πάντα). Ακόμα και όταν τελικά πήγα φαντάρος την θητεία μου την πέρασα μέσα σε μία κουζίνα.

Αλλά αν είναι κάτι το φόρτε μου είναι τα γλυκά. Θα παραθέσω μερικές απλές συνταγές από το παρελθόν.

Οπότε αυτό είναι το TOP 13 (όπως αρμόζει σε κάποιον γεννημένο παρασκευή και 13) των νέων προϊόντων και μη της κουζίνας μου

1. βιολογική ζάχαρη (αριστερά) κρυσταλλική ψιλή. Τέλεια για κρύους καφέδες (λιώνει σχετικά εύκολα)

2. ζάχαρη (δεξιά) κρυσταλλική χοντρή, σαν χαλίκι ένα πράγμα. Ιδανική για ζεστό καφέ (αν κάνεις την μαλακία και την βάλεις σε κρύο καφές το αποτέλεσμα θα είναι ένα σκέτος καφές με την ζάχαρη στον πάτο να σε μουτζώνει)

3. Λάδι Ανωσκελή. Το πήρα στην τύχη επειδή με τσαντίζουν τα λάδια σε πλαστικό μπουκάλι. Κακές συνήθειες από την Αγγλία…και γιατί όχι δηλαδή. Απεδιχτει καταπληκτικό και η τιμή του δεν είναι απαγορευτική.

4. Βαλσάμικο ξύδι, ιταλικό. Άλλο ένα στην τύχη προϊόν και αυτό βιολογικό. Απλά το καλύτερο ξύδι εμπορίου EVER. Πρέπει να κατανάλωσα 4 τέτοια μέσα στο 2009 σε σαλάτες. Ενώ πριν δεν έφτανα ούτε το ένα.

5. Γκαζάκι, απαραίτητο για μια κουζίνα. Ζεσταίνεις το χτεσινό φαγητό και φτιάχνεις και Ελληνικό καφέ. Η διαφορά του με τα υπόλοιπα γκαζάκια είναι ότι αντί να ζεσταίνει απέξω προς τα μέσα….ζεσταίνει από μέσα προς τα έξω στο πάτο του οποιουδήποτε σκεύους  (λόγο) συγκεντρωμένης φλόγας.

6. Ρύζι με φλοιό. Παίρνει περισσότερη ώρα να βράσει (το κουτί προτείνει ακόμα και μούλιασμα πριν το βράσιμο!!) …αλλά αξίζει την αναμονή.

7. Πληγούρι …ολόκληρα τεμαχισμένος…πάντα γελάω όταν το διαβάζω αυτό. (το αλουμινόχαρτο είναι ντεκόρ)

8. Δεν μου άρεσαν ποτέ οι τσίγκινες συσκευασίες αλλά πρέπει να παραδεκτό ότι αυτή η ντομάτα τα ΣΠΑΕΙ σε σχέση με τα πουμαριά που κυκλοφορούν στην αγορά. Είναι προτιμότερα βέβαια να χρησιμοποιήσεις πραγματικές ντομάτες (αυτές τις κόκκινες στρογγυλές) αλλά σαν λύση απελπισίας (aka βαριέμαι να ψιλοκόβω κανονικές ντομάτες) είναι τέλεια.

9. Αλεύρι….αυτό το πράγμα δεν σβολιάζει με τίποτα….δοκίμασα τα πάντα….. είναι μάταιο σου λεεεεεεεέω!!!! έκανα ακόμα και κέικ με το κουτάλι (αντί για μίξερ)

10. Μακαρόνια casarecce (πως να τα παρασκευάσετε άμα έχετε μηχάνημα για μακαρόνια). Κρατάνε την σάλτα μέσα τους για μια υπέροχη αίσθηση. Ένα μακαρόνι κατευθείαν από την κόλαση.

11.Τσάι σε φακελάκια (δεν είναι καινούριο αλλά έχουν καινούρια συσκευασία και δεν φεύγει το άρωμα του). Κλασσικό English Breakfast.

12. Ο καινούριος μου μύλος που με έχει ενθουσιάσει πολύ. Τσιμπιμένος σε τιμή…αλλά κάνει καλή δουλειά. Τον έχω εμπλουτίσει με μαύρο και λευκό πιπέρι. Για αντιρατσιστικό feeling.

13. Βανίλια από φιστίκι αιγίνης. Υπέροχη. Βέβαια πρέπει να σου αρέσουν τέτοια πράγματα. (Η άσπρη ζάχαρη (ξου ξου ξου) είναι μόνο για γλυκά…διότι η άλλες είναι ακριβές)

Κλασσικό

6 thoughts on “απολογισμός κουζίνας 2009

  1. Ο/Η loth λέει:

    1.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΓΟΥΡΙ?
    2.ΒΑΝΙΛΙΑ ΑΠΟ ΦΥΣΤΙΚΙ ΑΙΓΙΝΗΣ???? ΚΑΙ ΔΛΔ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΦΥΣΤΙΚΙ Η’ ΒΑΝΙΛΙΑ???
    3.ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗ ΣΑΛΤΣΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΕΓΩΩΩΩ???
    4.ΥΠΑΡΧΕΙΣ????
    5.ΑΝ ΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΩ ΔΙΠΛΑ, ΠΑΝΩ, ΚΑΤΩ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ…ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ ΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΟΟΟΟΟΟΟΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΗ-ΣΥΝΤΑΓΗ-ΟΤΙΣΟΥΡΘΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
    ;PPppPppPp

  2. 1. το πλιγούρι είναι σπασμένο σιτάρι.
    2. και τα δύο υποθέτω
    3. Αυτό με τα μακαρόνια είναι λίγο ύποπτο…μήπως σε ξέρω;
    4. Αν πιστέψω τον εαυτό μου..ναι…αν πιστέψω τους άλλους…όχι
    5. /evil grin

  3. Ο/Η loth λέει:

    5.RB2U
    4.EΜΕΝΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ!
    3.ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΠΩ, ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΕΣ. ΑΜΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ! ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΕΓΩ ΠΡΩΤΗ ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ…ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗ ΤΑ ΒΡΩ ΛΕΜΕ!
    2.ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΥΘΙΣΩ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ!!!
    1.ΜΑΛΙΣΤΑ…ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΝΑ ΗΤΑΝ ΧΑΛΙΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥΛΑΕΙ? ΑΝ ΝΑΙ, ΝΑ ΒΑΦΤΙΣΩ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΡΩΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ!
    0. XD
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ

  4. Ο/Η loth λέει:

    ΑΠΑΠΑΠΠΑΠΑΑΑ….ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΠΟ 50 ΚΙΛΑ 110 ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ???
    ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ (ΠΕΡΙΠΟΥ) ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ..
    ΥΓ.ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΑΛΙΑ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ, ΛΕΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ?
    ;P

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

