ότι νάναι,Σκέψεις

δάσος


Δεν το βλέπεις; Το ξέρουν και οι πέτρες!! Εσύ πότε θα το συνειδητοποιήσεις.

Έτσι ξεκίνησαν όλα. Τις πέτρες όμως δεν τις ενημέρωσε κανείς με αποτέλεσμα να γίνεται η μία γκάφα πάνω στην άλλην.

Ευτυχώς αύριο είναι Πέμπτη. Ελπίζω δηλαδή, μην σκάσει από καμιά γωνία καμιά παρασκευή και με μουτζώσει.

Είναι αλήθεια ότι δεν τα πάω καλά με τις Παρασκευές. Οι Πέμπτες μου αρέσουν πάντως.  Έχουν ησυχία, αγωνία …σασπενσ! Ενώ την Παρασκευή τελειώσαν όλα. Όλα είναι σίγουρα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.

Έρχονται και τα Χριστούγεννα, έρχεται και η γιορτή μου …ποτέ δεν μου άρεσε η γιορτή μου. Στριμωγμένη ανάμεσα σε μεγαθήρια, από την μια το λιοντάρι των Χριστουγέννων και από την άλλη η Ύαινα της πρωτοχρονιάς.

Όλα αυτά από κάποιες γνώσεις που οι πέτρες δεν έχουν. Κανείς δεν σκέφτηκε να τις ενημερώσει. Οι τοίχοι μπορεί να έχουν αυτιά αλλά οι πέτρες όχι.

Θέλω να γίνω φάντασμα να στοιχειώσω την ύπαρξή σου. Τουλάχιστον πλέον οι πέτρες ξέρουν. Κάποιοι κάναν βηματάκια προς την απελευθέρωση.

Και μέσα σε όλα αυτά ένα δέντρο μόνο….ψάχνει παρέα.

Κλασσικό

7 thoughts on “δάσος

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΩΡΑΙΑ…ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ…ΠΑΩ ΝΑ ΠΙΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ…ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!
    ΥΓ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΣΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ …ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ.ΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!…

  2. Το αστείο είναι οτι το δέντρο αυτό είναι στην μέση του πουθενά.το μόνο που υπάρχει εκεί γύρο είναι το τέρμα μιας ξεχασμένης λεωφορειογραμμής, κάτι ακατοίκητα σπίτια και η πίσω όψη μιας πολυκατοικίας. :)

  3. Ο/Η LOTH λέει:

    Ε…ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΕ ΤΡΑΒΑΓΕ???
    ΕΜΕΝΑ ΟΧΙ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΚΕΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΕΑ…
    ΜΑΑΑΑΑΑΤΣ
    ΥΓ.ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΙΟΝΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΓΜΤ!!!!:(

  4. όπου και να ήταν δεν θα με τράβαγε…δεν φταίνε τα λαμπάκια. Φταίει κάποιος που πριν 2 χιλιάδες χρόνια βρήκε πολύ καλή ιδέα να γεννηθεί και να αλλάξει τον κόσμο. Δυστυχώς δεν ήταν Μαϊμού.

  5. Στέφανο σε λένε; Όμορφο όνομα :)
    Δε μ’αρέσουν αυτές οι γιορτές αλλά τι να κάνουμε; Τις ανεχόμαστε μέχρι να φύγουν :lol:

    υγ. πως το έκανες να χιονίζει στο μπλογκ σου;

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

