ότι νάναι,Σκέψεις,γκρίνιες

γάμος


Πως γίνεται να ξεπεράσεις τα 30 και ο μόνος άνθρωπος που γνωρίζεις, στην ηλικία σου, που έχει παντρευτεί να τον γνώρισες λιγότερο από 6 μήνες πριν.

Υπάρχουν άλλες δύο περιπτώσεις για να είμαι ειλικρινής …η μία μου έκοψε την καλημέρα και της άλλης της την έκοψα εγώ.

Πως γίνεται σε ένα γραφείο 12 ατόμων (από 28-32) να μην έχει παντρευτεί κανείς. Ακόμα και σε επίπεδο σχέσεων (εν γνώση) το σκορ είναι 9-3. Τελειωτική ήττα δηλαδή. Σκορ σε στημένο ματς υδατοσφαίρισης.

Πρώτη σκέψη και ίσως όχι τόσο λανθασμένη θα ήταν να κατηγορήσεις την δουλειά. Βέβαια είναι απλά μια δικαιολογία. Δεύτερη σκέψη θα ήταν να κατηγορήσεις τα μαθηματικά. Οι διαφορικές εξισώσεις ποτέ δεν βοηθήσανε πολύ στο να ρίξεις κάποιον/κάποια (εκτός αν του φέρεις το βιβλίο στο κεφάλι).

Ίσως τα πράγματα αλλάζουν και δεν θέλουμε πια να πάρουμε τον μάταιο τούτο δρόμο. Ίσως απλά ελκύουμε ένα περιβάλλον ομοίων.

Ένα είναι το σίγουρο. Δεν είμαι καθόλου ανυπόμονος να μπω σε μια τέτοια κατάσταση. Έχω το σόι (μου μέσα) να με πρήζει (κυρίως η μητέρα μου)…αλλά αν θέλουνε χαΐρι ….ας βρούνε από τα αδέλφια μου.

ΥΓ. γιατί γαμώτο κάθε φορά που έχω πονοκέφαλο και νομίζω ότι έχω πυρετό …έχω υποθερμία. 36.2 λέει το θερμόμετρο!

Κλασσικό

7 thoughts on “γάμος

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΕΔΩ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ! ΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 28 ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ….ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΕΙΝΑΙ 21-25 ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΛΕΠΕ ΓΑΜΟΣ!
    ΥΓ.ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΑΡΑ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΟ ΑΓΧΟΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΟΥΝ! ;P
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ ΜΑΑΑΤΣ

  2. Ναι την γνωρίζω την επαρχία. Νομίζω όμως ότι το κάνουν ασυναίσθητα λόγω βαρεμάρας. Δυστυχώς σήμερα είμαι πάλι καλά! Δεν μπορώ και εγώ να αρρωστήσω μια φορά σαν άνθρωπος!!

    Επαρχία που αν επιτρέπεται;

    Εγώ ποτέ δεν σκέφτηκα ιδιαίτερα τα οικονομικά…και αυτό δεν οφείλεται στο ότι έχω αρκετά… Μάλλον στο ότι είναι αρκετά βασικά για να ασχοληθεί κάποιος μαζί τους.

  3. Στην επαρχία δεν είναι μόνο από βαρεμάρα αλλά και από έλλειψη επιλογών – σε όλους τους τομείς, δουλειάς, ελεύθερου χρόνου αλλά και ατόμων. Δηλαδή, πόσα χρόνια να σου πάρει να καταλάβεις ποιος/ποια από τις λίγες επιλογές που έχεις σου κάνει περισσότερο? Άσε που τον άλλο τον ξέρεις καλά μιας και όλοι γνωστοί είναι.
    Αλλά και από πλευράς δραστηριοτήτων, με τις επιλογές που έχει η ελληνική επαρχία, διαλέγεις από νωρίς το σύντροφό σου στην τηλεθέαση…

    Στην Αθήνα από την άλλη, η αίσθηση ελευθερίας, ο λίγος χρόνος, η αίσθηση των πολλαπλών επιλογών, ο περισσότερος χρόνος που χρειάζεσαι για να γνωριστείς όσο να ναι είναι λόγοι καθυστέρησης.

    Α, να βάλουμε και στην επαρχία ότι είναι η αφορμή για να φύγεις επιτέλους από το σπίτι, καθώς δύσκολα κάποιος πάει να μείνει μόνος του.

    Παρηγορήσου πάντως, είμαι 35 και μόλις τα τελευταία 1-2 χρόνια οι παντρεμένοι αρχίζουν να υποσκελίζουν τους ανύπαντρους.

  4. έχει καναδυο χρόνια που ακούω τις σποντίτσες των δικών μου κ από τότε που γνώρισα τους γονείς της κοπελιάς μου, έχουν γίνει σποντάρες. πού να ξεραν. α, εγώ είμαι 26

    • η δικιά μου έχει αρχίσει και βάζει και τα κλάματα …και ότι θα μείνω μόνος σαν την καλαμιά στον κάμπο και ότι δεν θα δει ποτέ εγγόνια και τέτοια… απίστευτος ψυχολογικός πόλεμος…δεν λέω δεν θέλω να μείνω μόνος μου …απλά δεν βρίσκω λόγο να παντρευτώ. Βέβαια ακόμα και με κάποια να είμαι εφόσον δεν έχω παντρευτεί για την μητέρα μου….είμαι μόνος.

      ΑΑΑ και βασικός κανόνας ποτέ δεν γνωρίσεις κανέναν σε κανέναν

  5. Ο/Η LOTH λέει:

    1.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕΞ!
    2.ΕΜΕΝΑ Η ΜΑΜΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΠΛΕΟΝ. ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΤΟ ΡΑΦΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΠΑΝΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΑΛΙΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΜΕΔΑΚΙ!!!! ;P
    3.ΕΙΜΑΙ ΛΑΡΙΖΟΝΑ ΜΠΙΤΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΚΑΙ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΩΣ(ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΙΑΝ ΔΛΔ..) ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΖΟΜΑΙ!
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΒΡΙΜΠΑΝΤΙ!!! ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

