Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα,Σκέψεις

ένα ζευγάρι γυαλιά.


Η καλύτερη…Εβδομάδα του 2009. Το πως περνάνε οι μέρες…δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Τουλάχιστον περνάνε σχετικά ευχάριστα. Το σχετικά οφείλεται στο ότι το μυαλό μας συχνά μας κάνει κόλπα.

Νομίζω ότι σε αυτό το σημέιο χρειάζομαι καφέ. Κάτι δυνατό. Η εσπρεσσιέρα χάλασε (aka τελείωσε το γκαζάκι) οπότε λέω να συμβηβαστό με ένα φραπέ. Γιατί το να πας σουπερμάρκετ πριν τις 3 …είναι απλά βαρετό.

Πηγαίνοντας στην κουζίνα ανακάλυψα ότι πρέπει να πλύνω και τα πιάτα. Ευτυχώς έχω πλυντήριο πιάτων.

Λοιπόν θέλω να δηλώσω ότι αυτή η εβδομάδα που περνάει (έχουμε το σήμερα και το αύριο ακόμα) ήταν η καλύτερη του 2009.  Οπότε θα κάνω έναν απολογισμό….και κάποιες αποκαλύψεις.

Η πρώτη αποκάλυψη σχετίζεται με το ότι ένα από τα καλά που μου συνέβησαν αυτή την εβδομάδα είναι ότι έσπασα τα γυαλιά μου. Που με ανάγκασαν φυσικά να πάω να πάρω άλλα. Τα οποία γυαλιά δημιούργησαν το γνωστό φαινόμενο της πεταλούδας. Πέρα από τα γεγονότα που επακολουθήσαν η αποκάλυψη είναι ότι τα γυαλάκια μου μ’ αρέσουν τόσο πολύ που θα βάλω για πρώτη φορά την φάτσα μου σε αυτό το μπλόγκ…οπότε γίνεται λίγο πιο επώνυμο.

Γεγονότα.

1. Πηγαίνοντας για στο κατάστημα των οπτικών πέτυχα έναν παιδικό μου φίλο και τα είπαμε. Ήταν ευχάριστο.

2. Πήγα στο κατάστημα και αφού είχα ξενερώσει με όλους τους μεταλικούς σκελετούς είπα για δοκιμάσω και κοκάλινους. Ποτέ δεν είχα βρει έναν να μου αρέσει/πάει/ταιριάζει. Ύστερα από πολύ κόπο. Διάλεξα αυτά στην φώτο. Καταπληκτική επιλογή (όσο αφορά τα γούστα μου πρέπει να ομολογήσω). Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι θα ήταν έτοιμα την επόμενη μέρα.

3. Πήγα τα πήρα την επόμενη μέρα. Μιας που το μαγαζί είναι εκτός της συνηθισμένης διαδρομής μου, διάλεξα και άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς. Στην στάση πέτυχα μια παλιά ιστορία. Είχα να της μιλήσω κοντά 2 χρόνια. Καλύψαμε τα τελευταία 2 χρόνια μέσα στο λεωφορείο. Είχε παντρευτεί, είχε πεθάνει η γάτα της…τέτοια. Ευχάριστη συνάντηση και αυτή με κωμικό τέλος.

«εγώ κατεβαίνοντας από το λεωφορείο: δύσκολο να σε ξαναπετύχω όποτε καλή συνέχεια γενικότερα»

«αυτή: …μα μένω μόνο 6 στενά πιο πέρα…α..α…(χαμηλόφωνα με fade out)»

4. Αφού έφτασα σπίτι με πήρε τηλέφωνο το 1. και πήγαμε για καφέ. Προσωπικά ποτέ δεν με ενόχλησε να συναντάω παλιούς φίλους.

5. Έμαθα να προγραμματίζω σε cuda μου έφαγε 2-3 μέρες να πιάσω το νόημα. Αλλά είμαι σε καλό δρόμο. Κρίμα που η κάρτα στο σπίτι μου δεν υποστηρίζει cuda. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα μια κάρτα με 100+ cuda cores (γύρω στα 70 ευρώ) άλλα ήθελα και μια με quad buffer (υπάρχουν και με 100 ευρώ) …αλλά 100+ cuda cores και quad buffer μαζί ξεπερνάνε τα 450 ευρώ! οπότε…μήπως θα έπρεπε να ρίξω καμιά ματιά σε επιχορηγήσεις; αλλιώς με βλέπω χλωμό

6. Η ετερώνυμη που γενικά μου είχε κόψει την καλημέρα, με ρώτησε αν άλλαξα γυαλιά. Είπα ναι…και είπε «Α». (εντάξει δεν ήταν τόσο συγκλονιστικό) .

7. Ήρθε και μαζί μας (μαζί 2-3 ακόμη από το γραφείο) να δούμε το avatar.  Ξέρω ότι δεν της αρέσω. Αλλά είμαι λίγο βλάκας οπότε μου άρεσε η όλη φάση. Ειδικά το ότι κάθισα δίπλα της. Η ταινία ήταν καταπληκτική…οπότε όχι δεν χάζευα αυτήν αλλά την ταινία

8. Ξημέρωσε, πρέπει να πάω σουπερμάρκετ και να πλύνω τα πιάτα….

Κλασσικό

7 thoughts on “ένα ζευγάρι γυαλιά.

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΚΟΥΛ ΤΣΟΙΣ ΜΑΙ ΦΡΕΝΤ!
    ΥΓ. ΣΕ ΕΙΧΑΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΠΑΝΤΩΣ :)
    υγ.2 ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ….
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ
    ΜΑΤΣ

    • Για εβδομάδα δεν ξέρω ακόμα αλλά μπορεί άνετα να με χαλάσει με το που την δω σε καμία ώρα

      που με είχατε δει δεσποινης; Εκτός και αν αναφέρεστε σε αυτή με την κουκούλα

      Καλημέρα :)

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

