ότι νάναι,Σκέψεις

Φιλίες


Σπάνιο πράγμα.

Κάποτε νόμιζα ότι είχε 4 τελικά 12 χρόνια αργότερα βλέπω ότι είναι 2.

οι 2 που ήταν.

Γιατί χάθηκαν οι δύο; Η μία έγινε απελπιστικά ανυπόφορη. Μπορεί κάποιοι άνθρωποι να θέλουν να καταστρέφουν την ζωή τους αλλά αρνούμαι να γίνω θεατής. Το να κλείσεις τα μάτια δεν είναι λύση. Αλλά όταν δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο είναι η ώρα να γυρίσεις σελίδα.

Για την άλλη φταίω εν μέρη και εγώ. Δεν γινόταν όμως διαφορετικά…έπρεπε να μπει μια τελεία. Αλλιώς θα καταστρεφόταν η ζωή και των δύο. Έληξε με αντιρρήσεις και από τις δύο πλευρές. Η ζωή δεν μας ρωτάει πολύ συχνά για το τι θέλουμε.

οι 2 που είναι

Και τις δύο τις γνώρισα το 97-98. Εντελώς διαφορετικοί κόσμοι τότε. Εντελώς διαφορετικές νοοτροπίες. Τις λατρεύω και τις δύο.  Δεν θέλω να πω περισσότερα. Ότι και να πω λίγα θα είναι.

Η 1 που θα είναι;

Έξυπνη, υπέροχη, με το που την βλέπω θέλω να της πω τα πάντα για εμένα. Πράγμα..σπάνιο. Δεν ανοίγομαι εύκολα. Δεν μπορώ να της αντισταθώ. Με τρομάζει λίγο αυτό, διότι δεν την ξέρω τόσο καλά ακόμα. Νιώθω σαν ένα ποτάμι που έσπασε το φράγμα και βγάζω τον εαυτό μου με μια απίστευτη ορμή. Όμως φοβάμαι. Δεν είμαι καλός στο να ερμηνεύω ανθρώπους και δυσκολεύομαι να την ψυχολογήσω. Ελπίζω να μην νιώθει κάτι περισσότερο όμως, υποτίθεται πως όχι…αλλά μερικά πράγματα για ορισμένους, είναι ανεξέλεγκτα. Για μένα όχι όμως.Θέλω να γίνει κομμάτι της ζωή μου και όχι του εαυτού μου. Θα ήθελα να της τα πω αυτά….αλλά ξέρω πως δεν πρέπει.

Μέρος του εαυτού μου….όποια και να είναι …θα είναι δύσκολη ιστορία.

Όπως θα παρατηρήσει κάποιος, όλες οι φιλίες μου είναι με κοπέλες. Θα ήθελα να πω ότι είναι πιο ευαίσθητες και συνεννοούμαι πολύ καλύτερα με αυτές. Αλλά δεν είναι αλήθεια. Η γιαδουριά πάει σύννεφο και στα δύο φίλα.

Ξέρω όμως γιατί δεν μου αρέσουν οι κοντινές σχέσεις με άτομα του δικού μου φίλου. Είμαστε κάφροι. Δεν μπορώ άλλες  καφρίλες…έχω αλλεργία.

Κλασσικό

4 thoughts on “Φιλίες

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ…»ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΙΛΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΤΕΡΩΝΥΜΩΝ»..ΟΙ ΔΥΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ. ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΖΙΤΖΙΜΙΝΤΖΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΟΡΔΕΛΛΕΣ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕ ΧΑΝΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΡΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.
    ΥΓ.ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ….
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?
    ΧΜΜΜΜ…42 ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΙΣΩΣ!!!;P
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ

  2. δεν μου αρέσουν οι καφρίλες, γιαυτό δεν έχω αγόρια για φίλους. Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις αλλά συνήθως δεν ταιριάζεις με κάποιον που σου μοιάζει αρκετά.

    Είμαι δύσκολος τρόπος και όταν κάποιος με τραβάει με αυτό τον τρόπο…γίνομαι μερικές φορές θύμα.

    oh well…

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

