ότι νάναι,Σκέψεις

ποστ προς σε sink 2010


Όλοι κάναν τους απολογισμούς τους νωρίτερα από σήμερα (λίγες ώρες πριν λήξη το 2009) αλλά εγώ το άφησα να μουχλιάσει και να  βγάζει μπόλικη μούχλα πριν το πετάξω.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Ιανουάριος

Μ…μ…μ.. Το 2009 με βρήκε στην Κυψέλη. Δίπλα στο πεδίο του Άρεως φορώντας πυτζάμες σε χρώμα παραλλαγής. Κρατούσα ένα ποτήρι σαμπάνια στην πύλη της ΓΥΣ.

Πρέπει να πω ότι η μνήμη μου είναι χαζή και επιλεκτική.  Όσο και να στύψω το κεφάλι μου δεν θυμάμαι τι άλλο έκανα.

Φεβρουάριος

Τριήμερο ταξιδάκι στην Αλεξανδρούπολη, μια μεγάλη μούντζα στις πυτζάμες και επιστροφή στην βρώμικη Αθήνα (του βρώμικου 89). Αυτό το μήνα έκανα την μεγαλύτερη γκάφα στην ζωή μου, ξέχασα τα γενέθλια της καλύτερης μου φίλης (πρώτη φορά στα 13 χρόνια που την ξέρω). Αλλά τα είχα χαμένα. Ξέρω αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Επίσης βρήκα δουλειά. Υπέροχη εμπειρία. μμμ, γνώρισα εκεί και το ετερώνυμο αν και για να είμαι ειλικρινής άλλη μου έκανε εντύπωση αρχικά αλλά γρήγορα συνειδητοποίησα ότι για άλλη μια φορά είχα κακή αρχική κρίση. Μία χαρά ήταν η κοπέλα και την θαυμάζω πολύ σαν άνθρωπο αλλά είναι σαν να προσπαθήσεις να συνδυάσεις ένα λαχανί μπλουζάκι με ένα ροζ παντελόνι…

…ένα πανκιό με μια καλόγρια.

Μάρτης

Πήξιμο στην δουλειά λίγος χρόνος για σκέψη και ένα τσακωμός.

Απρίλιος

Μεγάλωσα! Ναι! Πάτησα τα 30. Με θυμάμαι με κοντομάνικο…άρα έκανε από νωρίς ζέστη. Δυστυχώς κάνει ακόμα ζέστη. Ωραία τα γενέθλιά μου ήταν όλοι εκεί, ακόμα και το Πάσχα.

Μάιος-Ιούνιος-Ιούλιος

Ασθενής μνήμη. Το μυαλό μου πρέπει να είχε πάει διακοπές. Το σώμα μου πάντως ήταν στην δουλειά. Μας φέραν έναν μάνατζερ που τον θεωρούσαν(και θεωρούν ακόμα) σαν θεό. Μπούρδες…απλά είχε κονέ.  Τα κονέ είναι βέβαια αυτά που μετράνε σε αυτή την χώρα. Με τα κονέ έρχονται και οι χοντρές μπάζες.

Αύγουστος

Με άφησαν όλοι ήσυχο (aka είχαν πάει όλοι διακοπές) στο γραφείο να κάνω κάποιες διορθώσεις σε ένα έργο. Πέρασα υπέροχα μιας που για μια εβδομάδα ήμουν εγώ, το μάνατζερ και …το αυτονόητο μόνο. Διακοπές δεν πήγα αλλά πέρασα καλύτερα από το να πήγαινα. Είναι όλα θέμα εθισμού και συγκυριών

Σεπτέμβρης

Μας ήρθε η τρελή πίσω στην δουλειά (την είχαμε δανείσει αλλού) που την λατρεύω απεριόριστα αν και αυτή μάλλον τρομάζει από την συμπεριφορά μου ώρες ώρες. Το ιδανικό άτομο για παρέα. Το έχω αναφέρει ξανά.

Κατά ένα περίεργο λόγο (σχεδόν) όλες στο γραφείο είχαν γενέθλια αυτόν τον μήνα. Ωραία ήταν, κάθε εβδομάδα και σε άλλα γενέθλια. Πολλές τούρτες αρκετά γλυκά και διασκέδαση. Πήρα και κάποια πολύ ωραία δωράκια. Σπάνια σκέφτομαι τα δώρα που έχω πάρει και νιώθω ικανοποιημένος. Μπορεί να πήγαν στράφι εν τέλη αλλά άρμοζαν σε κάθε περίσταση. Το μικρό ξανθό χαριτωμένο τερατάκι όμως λόγω κακού συγχρονισμού έμεινε δυσαρεστημένο.

Οκτώβρης-Νοέμβρης-Δεκέμβρης.

Το ξανθό τερατάκι ξεκίνησε να μου πετάει τούβλα στο κεφάλι. Επιβίωσα και από της δύο απόπειρες. Η ετερώνυμη σαν αποτέλεσμα του λιθοβολισμού μου έκοψε και την καλημέρα. Αλλά όλα καλά.

Μπορεί να μην ακούγεται τίποτα σπουδαίο αλλά ήταν μια υπέροχη χρονιά. το 2010 μπορεί όλοι να το παρουσιάζουν σκατά but hell i got a feeling it would be alright.

Κλασσικό

One thought on “ποστ προς σε sink 2010

  1. Παράθεμα: ζωντανή ανασκόπηση από το παρελθόν « Τράβα Καζανάκι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

