ότι νάναι,Σκέψεις

εσύ [1]


Πρέπει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος που είναι ικανός να νιώθει ενοχλημένος που του συμβαίνουν συνεχόμενα ευχάριστα πράγματα. Βέβαια το «ευχάριστα» δεν είναι παρά μια υπερβολή και αφορά μόνο έναν συγκεκριμένο τομέα τις ζωή, που αν και ο πιο σημαντικός για τους περισσότερους ποτέ δεν με απασχόλησε περισσότερο από 10 λεπτά.

Αυτός ο τομέας είναι ο επαγγελματικός. Υπάρχουν τομείς με πιο μεγάλη βαρύτητα για μένα. Για το φαγητό λένε το γνωστό «Τρως για να ζεις ή ζεις για να τρως;» Κατά μία άποψη το ίδιο ισχύει και για την δουλειά. Μου αρέσει αυτό που κάνω και γι’αυτό ποτέ δεν μπορούσα να το πάρω στα σοβαρά. Μπορεί η δουλειά να με βοηθάει για να ζω. Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που δουλεύω, απλά βολεύει. Δεν θα ήθελα ποτέ να δω την δουλειά καθαρά βιοποριστικά. Την διασκεδάζω και αυτό μου αρκεί.

Θα πει κάποιος δεν έχεις ανάγκη τα λεφτά; Φυσικά και τα έχω, θα απαντήσω, αλλά τα λεφτά είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα. «Θα δούλευα ποτέ τσάμπα;» Θα ρώταγε κάποιος άλλος. Ναι αν είχα αρκετά λεφτά και δεν με ένοιαζε δεν το θεωρώ απίθανο, απλά δεν θα δούλευα για άλλους. Θα δούλευα για μένα.

Όταν δένομαι με άλλους δένομαι πραγματικά. Νιώθω να με έχουν δέσει με κόλλα μαζί τους σε σημείο που δεν μπορώ να ξεφύγω. Δεν θα ξεχάσω κανέναν την επόμενη μέρα. Έτσι έχω το κάθε δικαίωμα να στεναχωριέμαι ακόμα και όταν ευχάριστα πράγματα μου συμβαίνουν. Φταίει που είμαι ερωτευμένος. Ένα από τα λίγα αληθινά συναισθήματα που μου έχουν μείνει. Ο λόγος είναι μάλλον το όταν είσαι ερωτευμένος….δεν είναι σαν να πετάς στα σύννεφα όπως λένε διάφοροι άσχετοι. Απλά νιώθεις μια απίστευτη ενόχληση που δεν έχεις καμία όρεξη να αποφύγεις και φτάνεις σε σημείο να την αναζητάς.

Ίσως να είμαι γεννημένος θύμα. Με ενοχλεί όταν είμαι σε πιο καλή κατάσταση από τους γύρω μου. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως το γιατί. Δεν ισχύει γενικά, απλά για άτομα που γνωρίζω.

εσύ εκεί πέρα τι έχεις να πεις;

Κλασσικό

15 thoughts on “εσύ [1]

  1. Πολύ καλό πόστ. Περιέχει σοφία αυτό που λές, το να κάνουμε την δουλειά που μας αρέσει, και όχι αναγκαστικά αλλά να μας γεμίζει αυτό και να μας κάνει ευτυχισμένους ;)
    Σε ένα πράγμα έχω καταλήξει, άμα είναι κάποιος ευτυχισμένος με το είναι του, λίγα πράγματα θα τον ενοχλούσαν να κάνει…

  2. Μπορώ να σκεφτώ εκατοντάδες λέξεις που θα μπορούσαν να με περιγράψουν. Η σοφία δεν θα ήταν μια από αυτές. Απλά από την στιγμή που μου αρέσει αυτό που κάνω, θέλω να αναλώνομαι σε άλλα πράγματα. Το λέω γιατί πολύ έχουν κάνει την «βιοποριστικότητα» θρησκεία.

    Ακόμα μου αρέσει να βασανίζομαι αλλά όχι με ανούσια θέματα. :P

  3. Ο/Η LOTH λέει:

    OYΦ…ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΤΕΡΩΝΥΜΟ..
    ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΚΙΟΛΑΣ…
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    • Για μένα, ας το διάβαζε και ας μην απαντούσε. Είμαι σχετικά απαράδεκτος όταν γράφω, αλλά όταν μιλάω είμαι μακράν χειρότερος. Μια πρόταση με 12 λέξεις μπορεί να περιλαμβάνει και 9 συγνώμη. Το κακό είναι ότι τα εννοώ…

  4. Ο/Η LOTH λέει:

    ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ» ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΕΝΑ ΕΤΕΡΩΝΥΜΟ…ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ?
    ΥΓ…..ΝΑΙ!ΜΑΛΛΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ? ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΑ

  5. Ένα,ίσως. Το συγκεκριμένο με τίποτα. Ίσως πρέπει να εγκαταλήψω την όλη ιδέα. Αν και με ξάφνιασε ευχάριστα που (αν και όχι μονη της) μου πήρε δώρο για την γιορτή μου. Βέβαια παίζει να το έκανε από υποχρέωση. Η ώρα της αποχωρήσεις πλησιάζει και πρέπει να πάρω μια απόφαση. Τις λέω τι νιώθω ή όχι; Κανονικά το όχι δεν θα έπρεπε να είναι επιλογή μιας που θέλω να το κάνω και το ναι και αυτό δεν θα έπρεπε να είναι επιλογή μιας που γνωρίζω τα αισθήματα της προς το πρόσωπο μου… 

  6. Ο/Η loth λέει:

    ΝΑ ΤΗΣ TO ΠΕΙΣ!
    …ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΛΑΘΟΣ ΛΟΙΠΟΝ…
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ’ΧΕΙ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΣ? ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ Η’ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ???
    ΜΑΘΕ! :)
    ΥΓ.ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΘΑ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑΡUΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΩ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ …:p

  7. Ο/Η loth λέει:

    ΟΙ ΠΗΓΕΣ …ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ! ΓΙΑΥΤΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΕΣ. ΟΥΤΕ ΖΗΛΙΕΣ, ΟΥΤΕ ΚΟΡΔΕΛΛΑΚΙΑ…ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΩΜΕ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ!!!
    ΥΓ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΓΩΝΙΑ?? :p

  8. Ο/Η Deleted λέει:

    Η παρτιδα που δεν παιζεις, μπορει να σημαινει πως θα μπορουσες και να χες κερδισει. Κρατουμενο 1.
    Μονο οι παικτες αξιζουν τη νικη. Κρατουμενο (αφορισμος, αν θες) 2.
    Μια πιθανη ηττα λιγοτερη, νικη δεν τη λες. Κρατουμενο 3.
    Και το – ελαχιστο- υπολοιπο, ειναι πως ακομα κι αν δεν κερδισεις αυτο που θες, θα χεις χαρισει κατι σε καποιον που αξιζει για σενα.
    Και στο πηλικο, στην πραξη ειναι πιο ευκολα απο μαθηματικα.

    • Τα μαθηματικά μου φαίνονται πολύ πιο εύκολα από την πράξη. Ομολογουμένως έχω καλύτερη σχέση με αυτά παρά με τους ανθρώπους.

      Για μένα για να κερδίσεις μια παρτίδα πρέπει να έχεις μακροπρόθεσμο σχέδιο και υπομονή για την υλοποίηση του. Όταν όμως έρχεται ένας τρίτος και αναποδογυρίζει την σκακιέρα λέγοντας «τώρα τι;»…τα χάνεις.

  9. Παράθεμα: εσύ [3] « Τράβα Καζανάκι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

