Καθημερινότητα,Σκέψεις

φωτογραφίες Ιανουάριος 2010


Η φωτογραφία πάντα ήταν μία από τις αγαπημένες μου ασχολίες τα τελευταία όμως 2 χρόνια την έχω εγκαταλείψει αρκετά. Ο λόγος ήταν μια συνεχής εσωτερική μάχη με τον άλλο μου εαυτό, καθώς και την αναζήτηση κάποιας ουσίας.

Ουσία δεν βρήκα, αλλά τελευταία κάνω δειλά δειλά βηματάκια στην φωτογραφία. Ποτές δεν ήμουν ιδιαίτερα καλός με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Δύο άκρα της Αθήνας (γεωγραφικός).

Τελευταία  νιώθω μια έντονη θλίψη και μοναξιά..και  πιστεύω ότι αυτό απεικονίζεται έντονα στις φωτογραφίες μου. Η οποία γίνεται όλο και πιο δυνατή καθώς διάφοροι, για το καλό μου, προσπαθούν να με πείσουν ότι δεν έχω το δικαίωμα να στεναχωριέμαι.

Όταν υπάρχουν πράγματα που αξίζει να στεναχωριέσαι για αυτά. Τότε το συναίσθημα είναι υπέροχο.

Κλασσικό

3 thoughts on “φωτογραφίες Ιανουάριος 2010

  1. Ο/Η loth λέει:

    ΔΕ ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΥΝΤΑΙ…ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΔΗΛΑΔΗ?
    …ΔΕ ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ…
    ΥΓ.ΕΓΩ ΑΝΑΠΟΔΗ???? ΠΟΤΕ! :p

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

