ποιήμα,Επικαιρότητα,Καθημερινότητα,Σκέψεις

Σήμερα!


Πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου χαζό, κακό περίεργο. Είχα μαζέψει αρκετές αποδείξεις.

Σήμερα μου απέδειξαν το αντίθετο.

Σήμερα μου  απέδειξαν ότι ούτε κακός είμαι, ούτε ιδιαίτερα χαζός….ότι οι παραξενιές μου είναι μοναδικές…ότι αυτές με κάνουν πολύ λιγότερο περίεργο από άλλους.

Σήμερα μου απέδειξαν πως μια χαρά άνθρωποι μπλέκουν με κατακάθια της κοινωνίας.

Σήμερα μου απέδειξαν ότι οι ανθρωποι στην απελπισία τους κάνουν πολλές παραχωρήσεις. Σε σημείο που χάνουν ένα κομματι του εαυτού τους.

Σήμερα μου απέδειξαν ότι έχω καταφέρει να δαμάσω την μοναξιά και να γίνουμε και πάρα πολύ καλοί φίλοι.

Σήμερα είδα την ψυχή σου.

Σήμερα ήταν ένα υπέροχο βράδυ.

*όλες οι φωτογραφίες που εμφανίζονται κατά καιρούς εδώ μέσα είναι από τα δύο μου τα χεράκια.

Κλασσικό

6 thoughts on “Σήμερα!

  1. Πανέμορφες φωτογραφίες! Πιο πολύ δεν έχει σημασία η τεχνοτροπία κτλ αλλά η ματιά του φωτογράφου, ο τρόπος που βλέπει αυτό που θέλει να φωτογραφίσει.

    Αυτό που λες Oι ανθρωποι στην απελπισία τους κάνουν πολλές παραχωρήσεις. Σε σημείο που χάνουν ένα κομματι του εαυτού τους. είναι δυστυχώς συχνά απόλυτα σωστό.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

