ότι νάναι,Σκέψεις

κλασσικά


Τελευταία ένιωθα ο εαυτός μου. Ένιωθα υπέροχα. Τα πράγματα που με χάλαγαν φυσικά συνέχιζαν να με χαλάνε, αλλά οι σκέψεις ήταν δικές μου.

Υπήρχε ένα πρόβλημα (και συνεχίζει να υπάρχει), λέγεται καθρέφτης. Ενώ ξέρω ποιος είμαι, ενώ νιώθω πραγματικά αυτός που θέλω να είμαι. Ο καθρέφτης με προδίδει δείχνοντάς μου κάποιον άλλο. Κάποιον που ξέρω τα τελευταία 30 χρόνια.

Δεν θέλω να είμαι πια εκείνος θέλω να είμαι εγώ. Ο καινούριος εγώ.

Έτσι αποφάσισα να κάνω μια μικρή στροφή. Ένα μικρό διάλειμμα. Αποφάσισα για λίγο να γίνω κάτι καινούριο, πηγαίνοντας βαθιά πίσω στο χρόνο.

Πήρα ένα βιβλίο για την ζωή και το έργο του William Shakespeare και ήδη ξεκίνησα να το διαβάζω. Ακόμα όμως απορώ γιατί το έκανα μιας που συχαίνομαι το θέατρο. Μου αρέσουν βέβαια τα αγγλικά σαν γλώσσα και μου αρέσει να διαβάζω. Ελπίζω να ανακαλύψω κάτι ενδιαφέρον.

Ταυτόχρονα πατάω παύση στον κύριο Terry Pratchett και στο Discworld (sorry Terry αλλά διαβάζοντας non stop 10τόσα βιβλία κουράστηκα λιγάκι και θέλω μια αλλαγή).

δυστυχώς δεν θα δω ποτέ το πραγματικό εγώ στον καθρέφτη.

Κλασσικό

3 thoughts on “κλασσικά

  1. Ο/Η Deleted λέει:

    Μπορει τα πραγματα να ταν χειροτερα, αν τα «δεν» ηταν εκει που δεν ειναι.
    Κι αν δεν κανει τα πραγματα καλυτερα, πιστευω -ελαφρως κοκκινιζωντας – πως τα κανει βατα.

  2. οι σκεψεις δεν μας ανηκουν. Ειμαστε μεν οι αποκλειστικοι δεκτες των οσων δημιουργει-επεξεργαζεται-συμπεραινει ο νους αλλά η αποδοχη του γεγονοτος της κτητικοτητας των σκεψεων δεν κανει τιποτα αλλο παρα να φουσκωνει τον εγωισμο μας και την ανειπωτη αισθηση της ανωτεροτητας .

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

