ότι νάναι,Καλλιτεχνικά,Σκέψεις

1, 2, 3, 4


Πάει μια εβδομάδα που έχω να γράψω κάτι…όχι επειδή δεν ήξερα τι…είχα χίλιες δυο ιδέες αλλά προηγούνταν η συγγραφή κάποιον άλλον κειμένων1 καθώς και διάφορες κοινωνικές2, μουσικές3 και υπολογιστικές4 υποχρεώσεις.

4. έψαχνα χώρο μέχρι και κάτω από τα παπούτσια μου για να χωρέσω διάφορες δουλειές… εε απηύδησα το καημένο και πήγα και πήρα ένα θηρίο (aka 3.5′) δίσκο 1TB και από εχτές το πρωί ξεδιαλέγω πράγματα (aka βαριέμαι)

3. επειδή χάλασα πολλά λεφτά για την καινούρια μου κιθάρα δεν μπορούσα να χαλάσω άλλα τόσα για ενισχυτή και ηλεκτρική  κιθάρα χωρίς ενισχυτή είναι σαν πλυντήριο χωρίς ρούχα. Οπόταν πήρα την μεγάλη (καλά μικρή ήταν) απόφαση να πάρω το guitar link της Behringer.

Περίμενα να είναι μάπα για να πω την αλήθεια, αλλά μαζί με το guitar rig 4 μπορώ να πω ότι είμαι παραπάνω από ενθουσιασμένος. Αν δεν με ενοχλούσε να δείξω την αφεντομουτσουνάρα μου σε βίντεο θα έκανα μια επίδειξη  στο youtube αλλά υπάρχουν και άλλοι καμένοι που το έχουν κάνει ήδη.

how it sounds

Το μόνο ενοχλητικό (αλλά και αναμενόμενο) είναι ότι ο ήχος δεν βγαίνει από τον υπολογιστή αλλά από την συσκευή, οπότε ή θα πρέπει να έχεις άλλα ηχεία για το pc και άλλα για την κιθάρα (ένα ζευγάρι καλά monitor πχ) ή να τα κάνεις τράμπα από εδώ και από εκεί.

Το recording του είναι άψογο.

2. Τσικνοπέμπτη, τα γενέθλια της καλύτερης μου φίλης (εκεί τα έκανα λίγο σαλάτα…ξανά) και μια άλλη φίλη μου που ανέβηκε Αθήνα για το Σαββατοκύριακο.

Η Τσικνοπέμπτη ήταν πολύ καλύτερη από ότι περίμενα. Βγήκαμε με τα παιδιά από το γραφείο (6 κορίτσια και 2 αγόρια) :P και φάγαμε κυρίως σαλάτες. Με αλλά λόγια το τσικνίσαμε για τα καλά!!! Όμως πέρασα υπέροχα, η μουσική ήταν αστεία και υπήρχε αρκετή διάθεση κάτι που δεν το περίμενα μιας που η συγκεκριμένη μέρα μαζί με την (φτου φτου) μέρα του Αγίου Βαλεντίνου (ευτυχώς φέτος είναι Κυριακή) είναι από τις χειρότερες μου.
Τα γενέθλια ήταν δυστυχώς την ίδια μέρα με την Τσικνοπέμπτη. Είχα σκοπό να πάω από το σπίτι της και να της ευχηθώ αλλά κατάλαβα λάθος και νόμιζα ότι θα έλειπε…ήταν αργά όταν κατάλαβα ότι εννοούσε την επόμενη μέρα. Νιώθω άσχημα είναι η αλήθεια…πάνε 4 μέρες και ακόμα δεν την έχω δει.

Εχτές καλά ήταν, ήπια παραπάνω από ότι το συνηθίζω και δεν μου άρεσε τόσο πολύ αυτό…γιατί άρχισα να κάνω πολύ μίζερες σκέψεις…κάτι που έχω αποβάλλει τα τελευταία 2 χρόνια. Κρασί τέλος…θα μείνω στο ποιοτικό τζιν τόνικ.

1.Δεν έχω να πω τίποτα εδώ από το ότι  το τελείωσα, το έστειλα ….

Κλασσικό

5 thoughts on “1, 2, 3, 4

  1. πήρα μια ibanez S670FM έχω φωτογραφία στο προηγούμενο ποστ. Δεν είμαι τόσο καλός αλλά ίσως πλησιάζω…ίσως να είμαι και μετριόφρων …δεν ξέρω. Άμα μεγαλώσει λίγο το ρεπερτόριο μου ίσως ανεβάσω κανένα βιντεάκι.

  2. εγώ νιώθω ακόμη ‘άσχημα για την προηγούμενη παρασκευή που σε άφησα μόνο σου. αν θες αύριο το βράδυ ποτό! θα έχουμε πολλά να πούμε είμαι σίγουρη.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

