Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα,Μαγειρική

Διαφορετική Δευτερά


Σήμερα θα πιάσω ένα ασυνήθιστα συνηθισμένο θέμα. Όπως είναι απόλυτα εμφανές από τον τίτλο το θέμα μου είναι η Σημερινή Δευτέρα ή αλλιώς Καθαρά Δευτέρα ή κούλουμα.

Συνήθως την Δευτέρα αυτή το τραπέζι μας κατακλύζουν διάφορα φαγητά όπως καλαμαράκια, χταποδάκια, ταραμάδες και λογής λογής θαλασσινές, για κάποιους, λιχουδιές.

Συνήθως ακόμα παρόλο που αυτή η Δευτέρα θεωρείται μια μέρα νηστεία και αυτοσυγκράτησης και ένα μεταβατικό στάδιο για της 40 μέρες μέχρι το Πάσχα. Πέφτουν όλοι με τα μούτρα στο φαγητό.

Τώρα λόγω της αλλεργίας μου σε όλα τα θαλασσινά και λόγω της αθεΐας μου γενικότερα. Δεν θα ασχοληθώ μίτε με τα ζώα της θαλάσσης μίτε με την ηλιθιότητα κάποιον δήθεν χριστιανών.

Φέτος λόγω μιας πρότασης από κάποια που αρχίζω να θεωρώ πολύ καλή μου φίλη και λόγω αυτής της καταπληκτικής ηλιόλουστης ημέρας. Το πήρα απόφαση και αποφάσισα να κάνω κούλουμα με ένα οργανωμένο γκρουπ vegans. Κάποιοι, λίγοι, όταν ακούνε αυτή την λέξη ξέρουν ακριβώς περί τίνος πρόκειται, κάποιοι τους μπερδεύουν με τους vegetarians και στους περισσότερους καλύτερα να τους μιλήσεις κινέζικα …πιο πολλά θα καταλάβουν.

επειδή θεωρώ μάταιο να εξηγώ ήδη γνωστά θέματα…παραθέτω links από το the wise old tree.

Veganism
Vegetarianism

ώστε να μπορεί κάποιος να δει την εμφανή διαφορά μεταξύ vegans και vegeterians

Πήγαμε στο άλσος Καισαριανής, ένα από τα πιο καταπληκτικά και καταπράσινα σημεία που έχουν απομείνει σε αυτή την μίζερη πόλη.

Σε Γενικές γραμμές τα φαγητά ήταν υπέροχα. Φάγαμε για τα καλά (αν και εγώ έσκασα με πολύ λίγο φαγητό). Το μενού ήταν ατελείωτο πάνω από 40 διαφορετικά πιάτα και γκυκά από σπανακόπιτες, ρεβυθοκεφτέδες, jacked potatoes, χούμους υπέροχες παραλλαγές ταραμοσαλάτας, χειροποίητες λαγάνες ολικής αλέσεως μέχρι brownies…

Ο αετός ήταν μια αποτυχία αλλά τι να κάνουμε μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Οι άνθρωποι ήταν πολύ συνειδητοποιημένοι με το τι συμβαίνει γύρω τους και γιατί έχουν διαλέξει ένα τέτοιου είδους διατροφή. Κανείς δεν έκανε κανενός είδους κήρυγμα σε κανέναν παρόλο που είχαμε και κάποιους μη vegans στην παρέα (including me).

Έβγαλα και πάρα πολλές φωτογραφίες αλλά επειδή οι περισσότερες δείχνουν πρόσωπα θα βάλω εδώ μόνο δύο.

Η μέρα τελείωσε με κουτσομπολιό και καφεδάκι.

Η χτεσινή μέρα και η σημερινή μπαίνουν στο νούμερο 2 και 3 των καλύτερων ημερών της φετινή χρονιάς μαζί με την προηγούμενη δευτέρα. Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες.

Κλασσικό

4 thoughts on “Διαφορετική Δευτερά

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ VEGANT…..ΒUT…
    I’M PRETTY VACANT ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΜΑΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ!!!!!
    ΚΕΦΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΩ ΠΙΣΩ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΠΕΡΑ…ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΞΩ ΤΑ ΠΛΗΘΗ (ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠ΄ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ) ;ppPppPp
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    • Πάντως άμα θες καμία vegan συνταγή έχω να σου γνωρίσω το κατάλληλο άτομο. Το αστείο είναι ότι μόλις μου ήρθε η ειδοποίηση για το σχόλιο σου…άκουγα sex pistols αλλά όχι αυτό το κομμάτι αλλά το my way.

      Υγ. Οι μαμάδες δεν εντυπωσιάζονται με τίποτα σου λέω. Χρόνια προσωπική εμπειρία. Μια ζωή κατα λάθος πετυχαίνω το φαγητό. Ασε!!

    • για αυτό λέω παραλλαγή ταραμοσαλάτας, αν κατάλαβα καλά είχε μέσα seitan…πάντως ήταν πεντανόστιμα όλα και έχω εμπλουτίσει τεχνικές τους στης διατροφικές μου συνήθειες και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Ειδικά στο φαγητό οι vegan είναι πολύ ευρηματικοί άνθρωποι και τους παραδέχομαι. Δεν σκοπεύω να γίνω ένας από αυτούς αλλά το να μειώσω το κρέας στο ελάχιστο είναι μέσα στους άμεσους μου στόχους.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

