Επικαιρότητα

φορολογική δήλωση για το 09


Επειδή το ανακάλυψα και με όσους έχω μιλήσει ως τώρα δεν το γνωρίζει κανείς. Μέχρι και τον λογιστή μου εγώ τον ενημέρωσα.

Οι δηλώσεις για τους ελευθέρους επαγγελματίες ξεκινάνε την Δευτέρα 1 Μαρτίου και λήγουν στις 15 Μαρτίου αναλόγως τα τελευταία ψηφία του ΑΦΜ.

Παραθέτω και τα link από την Ελευθεροτυπία.

http://www.enet.gr/?i=portofoli.el.home&id=133929

http://www.enet.gr/?i=portofoli.el.home&id=135135

Με μια ανάσα και φέτος….

UPDATE

βγήκε εγκύκλιος σήμερα που μεταθέτει/δίνει παράταση (πες τε το όπως θέλετε) για τις 12 Απρίλη.

http://www.taxheaven.gr/laws/circular/index/circular/10921

Κλασσικό

3 thoughts on “φορολογική δήλωση για το 09

    • Τοπογράφος είμαι btw :) . Το αστείο είναι ότι το taxis.net έχει ακόμα τα περσινά… Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων έχει τα φετινά και αυτά όχι σε εμφανή θέση.

      Σκέψου τους κακόμοιρους που λήγουν οι προθεσμίες τους την Δευτέρα…και χωρίς να έχει λήξει και η εκκαθαριστική του ΦΠΑ. Σκέτη παράνοια αυτή η χώρα!

  1. Ο/Η happypepper λέει:

    mia χαρά…
    εγώ είμαι Ο Περοπλανώμενος Αρχιτέκτονας!!!!
    Ακριβώς αυτήν τη στιγμή χαζεύω μια σούπερ ανατολή στην Κέρκυρα (για επίβλεψη-μη νομίζεις) και ετοιμάζομαι να εκδράμω εις τόπους σκυροδετικούς!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

