Επικαιρότητα,Καθημερινότητα,Μαγειρική,Σκέψεις

το πιάτο της ημέρας


5 πράγματα ήθελα να κάνω σήμερα. Τελικά κατάφερα τα 3.

Καλά θα μου πείτε πως είναι.

1. Ήθελα να δω 2 άτομα που τα λατρεύω. Αλλά με κράτησαν όμηρο στο τρόλεϊ λόγω πορείας. 45 λεπτά ακινητοποιημένος σε ένα γεμάτο τρόλεϊ σαν την σαρδέλα. Είχε πορεία στο κέντρο και είχαν κλείσει την Ακαδημίας. Δεν με πειράζουν οι διαδηλωτές καλά κάνουν και τα κλείνουν… ας τα κλείσουν όλα …ας τα κάψουν και όλα εδώ που φτάσαμε. Αλλά ο καρα-γελοίος οδηγός τρόλεϊ αρνιόταν να μας αφήσει να κατέβουμε γιατί δεν ήταν στάση. Τι στάση ρε φίλε…ούτε σε 50 χρόνια δεν θα περάσεις.

δεν φτάνει και ο οδηγός μια τύπισσα γύρω στα 50 με ανάγκασε να σηκωθώ από την θέση μου με την πρόφαση ότι είναι ντροπή μου που έχω μπροστά μου γυναίκα με μικρό παιδάκι και δεν της προσφέρω την θέση μου. Σηκώθηκα….και αντί να κάτσει η γυναίκα με το παιδί κάθισε η ηλίθια που μου έκανε παρατήρηση.

φτάνοντας 26 αιώνες μετά στον προορισμό μου και έχοντας τηλεφωνική επικοινωνία με τα 2 άτομα που λατρεύω, πέρασα στο βήμα 2.

2. Πήγα ένα καθυστερημένο δώρο σε μια φίλη μου για τα γενέθλια της. Ήπιαμε καφέ μιλήσαμε λίγο.

3. Η επόμενη και καλύτερη μου φίλη εδώ και κάμποσα χρόνια (δεν χωράνε στα δάχτυλα των χεριών και έτσι πως πάμε δεν θα χωράνε ούτε στον ποδιών σε λίγο) ήταν κουρασμένη (λογικό) και το ακυρώσαμε.

4. Έβγαλα εισιτήρια για να δω την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων μαζί με άλλα 4 άτομα, including you know who.

5. ΡΕΒΥΘΟΚΕΦΤΕΔΕΕΕΖΖΖ!!

πρώτη φορά τους έφτιαξα είναι απίστευτα χορταστικοί. Έφαγα μόνο 2 για να πω την αλήθεια γιατί είχε μείνει μια λαχανοσαλάτα και κάτι πατάτες βραστές από χτες. Αλλά βγήκαν τέλειοι.  Παραθέτω συνταγή και φώτος.

250γρ ρεβύθια
1 ξερό κρεμμύδι
3 φρέσκα κρεμμυδάκια
λίγο μαιντανό
λίγο άνιθο
αλεύρι (με το μάτι το έβαλα)
αλάτι και πιπέρι.
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο.

—-

Μουλιάζουμε τα ρεβύθια ολονυχτίς και πρωί πρωί με την αυγούλα τα βράζουμε.

τα πολτοποιούμε με ένα multi μιξεράκι (εδώ έβαλα και τις 3 κουταλιές λάδι).

Ψιλοκόβουμε όλα τα κρεμμύδια (φρέσκα και μη)

ρίχνουμε λίγο αλεύρι (50-70γρ)

αλάτι, πιπέρι και ανακατεύουμε το μείγμα μας.

το βάζουμε για καμιά ωρίτσα στο ψυγείο για να σφίξει .

πλάθουμε στρογγυλά κεφτεδάκια και τα αλευρώνουμε.

5 λεπτά τηγάνισμα  και βουαλά (προσοχή ρουφάνε λάδι σαν τρελά)

Κλασσικό

6 thoughts on “το πιάτο της ημέρας

  1. «….και αντί να κάτσει η γυναίκα με το παιδί κάθισε η ηλίθια που μου έκανε παρατήρηση.»
    ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ! Γιατί δεν της έκανες κόντρα παρατήρηση?

    Και αλευράκι ΒΙΟ βλέπω ε?

    • Γενικά είμαι ήσυχος άνθρωπος, δεν μου αρέσουν οι φασαρίες εκτός αν είναι εντελώς απαραίτητες, μια χαζή δεν αξίζει τον κόπο. Πάντως ο τρόπος που την κοιτάγανε μετά οι γύρω ήταν δικαιωτικός.

      Την φωνή μου και την οργή μου την κρατάω για εκεί που πραγματικά αξίζει ο κόπος.

      Όσο για το βιο αλεύρι…αυτό το αλεύρι είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει ποτέ. Δεν σβολιάζει ακόμα και με τις χούφτες να το πετάς.

  2. Ο/Η happypepper λέει:

    Ελάστικ, πού ελάστικ σας βρίκσω συνάδελφε μηχανικέ…
    «καθυστερημένα δώρα» – πολύ σωστόοοοος!
    Σκέφτομαι σοβαρά να κάνω στοκ από δώρα για να με γλιτώνουν στην ανάγκη!
    καλή κυριακή σου εύχομαι!

  3. Αχ τι ωραίοι ρεβυθοκεφτέδες. Μια χαρά μάγειρα σε βρίσκω :)
    Πάλι καλά που δεν τους έκαψες με τις φωτο που έβγαζες :lol:

    Πάντως ο οδηγός του τρόλευ πρέπει να ήταν λίγο γειά σου. Άκους εκεί δεν είχε στάση και με το έτσι θέλω να σας κρατά κλεισμένους. Όσο για την «κυρία» αφού ήθελε να κάτσει ας ζήταγε ευγενικά παρά να κάνει όλο αυτό το ηλίθιο σκηνικό. Έλεος πλέον.

    Καλή μέρα και καλή βδομάδα!

  4. Παράθεμα: μια νότα κόκκινο « Τράβα Καζανάκι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

