Επικαιρότητα

Ενα μπαλόνι για το πάρτι της Ακρόπολης


Αυτός είναι ο τίτλος στο άρθρο της ελευθεροτυπίας σήμερα 10 Μαρτίου.

http://www.enet.gr/140089

Χαίρομαι που ήμουν μέρος αυτής της προσπάθειας. Δυστυχώς δεν ήμουν από την Αρχή αλλά από τα μέσα του έργου και μετά. Αλλά έβαλα το δαχτυλάκι μου πιστεύω για τα καλά στο τελικό αποτέλεσμα.

Συμμετείχαν πάνω από 15 χαρισματικά άτομα όλων των  ηλικιών, αφιερώνοντας πάρα πολλές ώρες δουλειάς.

Δεν ξέρω πόσους ενδιαφέρει η φωτογραμμετρική αποτύπωση του βράχου και των τειχών της ακρόπολης, άλλα αν υπάρχει έστω και ένα ελάχιστο ενδιαφέρον θα σας παρότρυνα να έρθετε στην ημερίδα στις 19 του Μάρτη.

θα έβαζα καμία εικόνα από το έργο αλλά δεν ξέρω καν αν μπορώ οπότε το προσπερνάω.

Η πρόσκληση

http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE_HOME/acropolis-invitation.pdf

Κλασσικό

4 σκέψεις σχετικά με το “Ενα μπαλόνι για το πάρτι της Ακρόπολης

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ!!!ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΣΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ.NEXT TIME ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! :)
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ
    ΥΓ….ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!

    • Δεν νομίζω να υπάρξει next time. Η σκέψη μετράει. Ασε ρε συ που αν δεν έχεις πολύ κάψα για φωτογραμμετρια, laser scanning και γενικότερα για σύγχρονες μεθόδους τεκμηρίωσης θα κοιμηθείς από το αχμμ δεύτερο τέταρτο της δεύτερης ώρας.

      Χεχ αν το διαβάσει κάποιος αυτό το τελευταίο σχόλιο την έχω βαμμένη για τα καλά. Χιχι.

  2. Ο/Η LOTH λέει:

    ….Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΣΟΥ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΡΕΧΕΙ. ΟΤΑΝ ΕΡΘΩ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ » Ε ΦΙΟΥ ΤΙΠΣ ΙΝ ΠΕΡΣΟΝΑΛ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ»!!!!! ;ppPppPpP
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

  3. δεν μου αρέσει να διαφημίζω των εαυτό μου, και ειδικά την δουλειά μου. πάντως εγώ μια φορά αν κατέβεις δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου κάνω το τραπέζι.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι