ποιήμα,ότι νάναι

σιωπή


Πέρασε ο όμορφος θόρυβος  του σαββατοκύριακο ευχάριστα και σιγά σιγά πλησιάζει η σιωπή της Δευτέρας, οι ψίθυροι της Τρίτης, οι μουρμούρες της Τετάρτης, το κενό της Πέμπτης.

Αυτή η εβδομάδα θα περάσει με τρεις λέξεις. Ίδιες, σιωπηλές και απαράλλακτες. Το χαμόγελο όμως θα συνεχίσει να παραμένει στα χείλη σου όσο υπάρχει σιωπή.

Έτσι η σιωπή θα συνεχίσει να υπάρχει, η στεναχώρια θα φύγει και θα μείνει μόνο ένα λευκό λουλούδι πίσω από τις δίφυλλες πόρτες.

Το ίδιο λουλούδι που απέτυχα να σου αφήσω τότε.

———

σχετικές αναρτήσεις:

άνοιξη

Κλασσικό

13 thoughts on “σιωπή

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΡΕ..ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ? ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ Η ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ, ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΟΛΑ.
    ΔΕ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?
    ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ…ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ, ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ? ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟ ΕΤΕΡΩΝΥΜΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ!
    ΥΓ.ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

  2. Το βήμα έγινε και ενώ φαινομενικά ήταν όλα καλά…καλάθια. Αλλά όταν αφιερώνεις σχεδόν 1 χρόνο και στο τέλος με το μόνο που μένεις είναι με μια τρύπα στο νερό είναι αναπόφευκτο να μην νιώσεις το κενό. Σα να σου βγάζουν ένα δόντι.

    Σε ευχαριστώ :)

  3. Ο/Η LOTH λέει:

    ΕΓΙΝΕ….? ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΩ…ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΠΟΔΙΔΕΙ. ΕΤΣΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ….
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!!

  4. Ο/Η LOTH λέει:

    ….ΠΟΤΕ ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ. ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ…ΟΠΟΤΕ ΣΚΑΩ!
    :-/
    ΥΓ.ΑΣΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…
    ΜΑΤΣ

  5. μωρέ μπαλκονόπορτα ολάκερη έχω αφήσει ανοιχτή, δεν βλέπω να μπαίνει κανείς μέσα όμως. τα πράγματα είναι ξεκάθαρα όμως…τις είπα τα πάντα…μου είπε πολύ γλυκό εκ μέρους μου και τέλος.

    αυτό το ποστ είναι κάτι σαν αντίο.

  6. Ο/Η loth λέει:

    ΤΟΤΕ ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ…
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ..ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΑΣΕ ΠΑΝΤΩΣ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ.
    ΥΓ.WE WILL PREVAIL!!!!!….ΚΑΠΟΤΕ :)

    • Φταίω και εγώ επειδή κάθε φορά που βλέπω ένα νορμαλ άτομο τρέχω να κρυφτώ.

      Ενώ στα παράξενα κολάω σαν την άμμο στα πόδια.

      Δεν ξέρω αν έχασε κανείς κάτι. Εγώ θέλω απλά το δικαίωμα να στεναχωριθώ με την ησυχία μου.

    • να ήταν μόνο η φετινή άνοιξη …έχω ακόμα στην πλάτη μου (ή μάλλον 45 μοίρες δυτικά) και την περσινή και δεν λέει να φύγει με τίποτα

  7. Παράθεμα: μια νότα κόκκινο « Τράβα Καζανάκι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

