ότι νάναι,Σκέψεις

αναζήτηση


Έχω παρατηρήσει ότι όταν είμαι ψυχολογικά πεσμένος γράφω πράγματα που μου αρέσουν πολύ. Όλες τις υπόλοιπες φορές ή απλά δεν γράφω…ή γράφω πράγματα που μετανίωνω που τα έγραψα (από την άποψη ότι είναι ρηχά και μάλλον δεν ένδιαφέρουν κανέναν ούτε κατα διάνοια).

Μάλλον είναι στην φύση του ανθρώπου (ή πολύ πιο απλά, μόνο στην δική μου) να μην μπορεί να εκφράσει την χαρά του με την ίδια ευκολία που εκφράζει την λύπη του.

Η εισαγωγή που προηγήθηκε είναι παντελώς άσχετη με την λεπτομέρια που θέλω να επικεντρωθώ σήμερα. Η οποία είναι η εξής.

Αναζητήσεις με τις οποίες μπαίνουν σε αυτό το μπλόγκ και μου έχουν κινήσει την απορία.

  • Θα ήθελα να ξέρω….ποιός μπαίνει κάθε φορά (σχεδόν καθημέρινα) σε αυτό το μπλόγκ ψάχνοντας το κάθε μα κάθε φορά στο Google. Δεν με ενοχλεί φυσικά, θα μπορούσα να δηλώσω και κολακευμένος. απλά φαντάζει σχετικά πολύ πιο απλό να έχεις ένα bookmark.  Επείσης θα ήθελα να μάθω τι τον/την ώθησε να περάσει από το ελληνικό search «τράβα καζανάκι» στο λατινικό «trava kazanaki».  Το λατινικό καταλαμβάνει την 6η θέση και Ελληνικό την 13η

Βέβαια όλα αυτά από κάποιον που στα bookmark του υπάρχουν μόνο 5 σελίδες (στις οποίες εν τέλη πάντα καταλήγω να πληκτρολογώ από συνήθεια για να μπω, μιας που τις ξέρω απέξω)  και άλλες 50 στο rss reader.

  • «Ηλικιωμένες που γαμιούνται». Έχω ακούσει για προβλήματα και προβλήματα …αλλά αυτό είναι beyond me. Όποιοι και να είσαστε αν είσται κάτω από 60. Just get the fuck out of here. (50η θέση)

Μεμονωμένες καφρίλες…πολλές αλλά όταν έχουν κάτω από 10 hits δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς. Πάντως για να λύσω την απορία στην πρώτη θέση είναι το Αλεξανδρινό στα εξάρχεια και με μεγάλη διαφορά. Είναι πάνεμορφο μαγαζάκι αλλά αφού αρέσει σε τόσο κόσμο (~500 searches) γιατί δεν γράφει και κανείς άλλος για αυτό; Βγαίνω πρώτος στην Google μάλλον για αυτό μπαίνουν εδώ.

Αχ θυμήθηκα την κρεμ μπριλέ που έφαγα εκεί πριν 2 εβδομάδες και αρχίσαν να μου τρέχουν τα σάλια

——-

σχετικές αναρτήσεις:

Αλεξανδρινό

Κλασσικό

8 thoughts on “αναζήτηση

  1. για το ελληνικό και λατινικό «τραβα καζανάκι» σου έχω απάντηση. από την στιγμή που συνειδητοποιείς ότι και στο λατινικό παίρνεις το αποτέλεσμά σου δεν υπάρχει πλεον λόγος να αλλάζεις το πληκτρολόγιο στα ελληνικά (με δεδομένο ότι συνήθως χρησιμοποιείς τους λατινικούς χαρακτηρες, πράγμα που λογικά συμβαίνει όταν ψάχνεις ιστοσελίδες, μπαίνεις σε μεηλ κλπ.). στο λέω γιατι κι εγώ κάποτε έμπαινα σε μπλογκ με αυτό τον τρόπο μέχρι που κατάλαβα ότι το αποτέλεσμα βγαίνει ούτως ή άλλως.
    τώρα για τις ηλικιωμένες που γαμιούνται…τι να πω, γερά καρύδια. τουλάχιστον φαντάζομαι στην τρίτη ηλικία δεν χρειάζεσαι προφυλακτικό…τι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί?…

  2. σορρυ για το διπλό σχόλιο αλλά ξέχασα να συμπληρώσω: σκέψου να δουλεύεις autocad και να θες να κάνεις ταυτόχρονα αναζήτηση σε μπλογκ…πολύ χτικιό. οπότε…trava kazanaki file mou

    • παρόλα αυτά η συγκεκριμένη αναζήτηση, στα λατινικά, είναι η μόνη που οδηγεί εδώ. Όλες οι υπόλοιπες είναι 100% Ελληνικές…σαν πρόβειο ελληνικό γάλα.

  3. Ο/Η LOTH λέει:

    ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ «Μάλλον είναι στην φύση του ανθρώπου (ή πολύ πιο απλά, μόνο στην δική μου) να μην μπορεί να εκφράσει την χαρά του με την ίδια ευκολία που εκφράζει την λύπη του.»…AΠΛΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  4. Ο/Η happypepper λέει:

    Kaλημερούδια.
    Καταρχήν δεν ξέρω τί είναι το ρσσ ρέαδερ, κλπ, άρα δεν εκφέρω άποψη. Και γω θάθελα να ξέρω, αλλά έχω συμβιβαστεί με την ιδέα ότι κάποια πράγματα δε γίνεται να τα ξέρεις, και ίσως να είναι καλύτερα έτσι…
    οσο για τη λύπη, μεγάλο κεφάλαιο έπιασες μάστορα!
    Κάποτε έγραφα και ζωγράφιζα. Από λύπη.
    Και μ΄΄εσα σε μια στιγμή, συνειδητοποιώντας το, αρνήθηκα να είναι η θλίψη η Μητέρα της όποιας δημιουργίας και σταμάτησα – μαχαίρι. Είπα στον εαυτό μου ότι αν δεν έχω κάτι να δημιουργήσω από Χαρά, ποτέ να μη σώσω να ξαναδημιουργήσω. Μου πήρε κάτι χρόνια – αλλά άλλαξα τελείως φιλοσοφία ζωής από τότε.
    Χωρίς να λέω ότι το ένα είναι επιτυχέστερο ήκαλύτερο…
    όσο για τις ηλικιωμένες που γαμιούνται, φαντάζομαι ότι «και οι ηλικιωμένες έχουν ψυχή», αλλά μακριά από μας!

  5. το rss (Really Simple Syndication) είναι ας πούμε ένα προτόκολο για να τραβάς web feeds. Όλα τα μπλόγκς πχ υποστηρίζουν web feeding τόσο στα ποστς όσο και στα comments. Το google reader πχ είναι ένας rss web client. Το thunderbird υποστιρίζει rss πχ.

    είναι σαν να πέρνεις email από πολλές πηγές λέγοντας σου «hey mister this dude just posted something»

    Η θλίψη μου φέρνει λογοτεχνική δημιουργία. Η χαρά επαγγελματική δημιουργία. Νομίζω πως το κοινό μου δεν είναι έτοιμο για geek ποστς του πως κατάφερα να φτιάξω τον Χ αλγόριθμο.

    όσο για τις ηλικιωμένες…καλά κάνουν ότι κάνουν αλλά ακόμα και να φτάσω 60-80 δεν με βλέπω να ψάχνω για αυτές στο ιντερνετ.

  6. κι εμένα μου βγαίνουν κάτι καθημερινές αναζητήσεις του στυλ «γατάκια» κτλ αν και δεν είναι μόνο για γατάκια το μπλογκ. έχει πλάκα νομίζω να βλέπουμε τι βάζουν στο google για να φτάσουν στο μπλογκ μας :)

    έχεις δίκιο πάντως κι εγώ νομίζω ότι γράφω καλύτερα όταν είμαι down.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

