ότι νάναι,Καθημερινότητα,Καλλιτεχνικά

πανοραμική άποψη επί των πραγμάτων


Πριν μου δώσουν το iphone (λέμε τώρα τσάμπα) επειδή είμαι καλός πελάτης και τα σκάω χοντρά είχα πει ότι δεν θα αγοράσω ποτέ iphone όχι επειδή είμαι κατά της apple (βασικά υπέρ είμαι) αλλά γιατί μου φαινόντουσαν πολλά λεφτά για ένα κινητό (ακόμα μου φαίνονται).

Το πήρα λοιπόν και όπως ήταν αναμενόμενο είμαι παραπάνω από ευχαριστημένος.

Μετά είπα ότι ποτέ δεν θα αγόραζα κάποιο application (μου πήρε βέβαια 6 μήνες κοντά αλλά έκανα την Παρασκευή την αρχή).

Μόνο ένα βέβαια ως τώρα και αυτό ύστερα από πολύ σκέψη (να μου πείτε τι ψυχή έχουν 2.5 ευρώ;) γιατί δεν ήθελα να πάρω κάτι άχρηστο μόνο και μόνο επειδή έχει 0.79 ευρώ…. όπως κάνουν δηλαδή οι περισσότεροι.

Αγόρασα εν τέλη ένα προγραμματάκι που κάνει πανοραμικές εικόνες. Υπήρχαν διάφορα στο app store που είχαν εντελώς γελοία αποτελέσματα. Αυτό όμως κάνει image matching, color balancing, διορθώνει (ή χειροτερεύει,είναι θέμα επιλογής) διαστροφές και παραμορφώσεις των εικόνων και διάφορους άλλους σχετικά ψαγμένους αλγόριθμους για να δώσει ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.

Είναι αλήθεια ότι παίρνει κάμποση ώρα για το μωσαϊκό (ως και 4 λεπτά για 3 εικόνες) αλλά το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από ικανοποιητικό.

Το app αν ενδιαφέρεται κανείς λέγεται panoramatic360.

Να και οι πρώτες μου προσπάθειες. Στην τρίτη το αμάξι είναι ελαφρά παραμορφωμένο αλλά πήρα επίτηδες τις εικόνες εντελώς απρόσεχτα για να δω το αποτέλεσμα. το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα κακό. Στην δεύτερη έβαλα την παραμόρφωση στο full  και η πρώτη είναι ιδιαιτέρως προσεγμένη. Για μεγαλύτερη ανάλυση ρίχτε μια ματιά στο flickr δίπλα —>

Κλασσικό

5 thoughts on “πανοραμική άποψη επί των πραγμάτων

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΑΠΛΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΟΥΛΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΜΗΧΑΝΗ…ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΟΠΟΤΕ…ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΛΛΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ! :))
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ

    • το κινητό μου πλέον είναι για τα πάντα εκτός του να μιλάω και να στέλνω μηνύματα. Η φωτογραφία είναι σημαντικό μέρος της δουλειάς μου πλέον. Οπότε ενώ κάποτε που το έβλεπα καλλιτεχνικά είχα άποψη, τώρα δεν έχω. :)

      Καλημέρα.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

