ότι νάναι,Καθημερινότητα

Μπαμ!


Το μόνο πράγμα που θα ήθελα αυτή την στιγμή είναι λίγο παράξενο, κουλό και εν τέλη ανούσιο. Για αυτό θα το πάω με δόσεις.

  • Θα ήθελα να είμαι μπροστά σε μια τηλεόραση. Όχι για πολύ…42 λεπτά αρκούν. Αλλά επειδή θα έχει διαφημίσεις κάντε το μία ώρα.

Εύκολο θα μου πείτε υπάρχει μια δίπλα σου (τεχνικά είναι στο δίπλα δωμάτιο αλλά έτσι δεν έχει αγωνία και λαχτάρα η υπόθεση).

  • Η τηλεόραση όμως που θα ήθελα να είμαι μπροστά δεν είναι αυτή στο δίπλα δωμάτιο (εδώ ταιριάζει καλύτερα). Δεν λέω σχετικά καινούρια είναι, σχετικά μεγάλη (όχι ιδιαίτερα αλλά είναι μεγάλη για τα γούστα μου) έχω καλό ήχο (αν αξιωθώ να συνδέσω τα ηχεία). ΌΧΙ λοιπόν. αχμμ Η τηλεόραση είναι στην Αγγλία.

Θα μου πείτε ότι μου έλειψαν οι φίλοι μου (αλήθεια είναι αυτό) αλλά πάλι λάθος κάνετε. Αν προσπαθούσα μια τέτοια μέρα να δω τηλεόραση με τους φίλους μου (και ειδικά την συγκεκριμένη εκπομπή) μάλλον θα κατέληγα κλειδωμένος σε κανένα  μπαούλο.

  • Όσοι με ξέρουν καταλαβαίνουν που το πάω. Σήμερα (πριν 20 λεπτά για την ακρίβεια) είναι η πρεμιέρα του καινούριου Dr.Who.

Θα ήθελα να το δω και μετά να πιω μια guiness (άδικα πήγα Αγγλία). Βαρελίσια εννοείται….μμμ…

————-

Η άλλη λύση είναι να περιμένω από κάποιον εξίσου καμένο σαν εμένα (τι νομίζατε δεν έχω αυτογνωσία) να το γράψει και να το ανεβάσει στο internet και εγώ να το κατεβάσω.

Καμένοι υπάρχουν πολλοί αλλά κανένας δεν θα το κάνει αμέσως μετά την εκπομπή. Θα πάρει κανένα δίωρο το λιγότερο μετά λόγο μεγάλης ζήτησης θα πάρει άλλο ένα δίωρο να το κατεβάσω και ΜΠΑΜ

ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Εντάξει άθεος είμαι τι με νοιάζει…και η αλήθεια είναι ότι δεν με νοιάζει. Αλλά νοιάζει το σόι μου που θέλουν…όπως πάντα να φάμε μαζί (το 1/3 τουλάχιστον). Φάμε …σχετικό είναι και αυτό γιατί έχω μειώσει το κρέας στο ελάχιστο.

Φαγητό, καμιά μπύρα, λίγο κρασί και το αγόρι μου (αχεμμμ…κορίτσι) και ΜΠΑΜ

ύπνος.

damn it.

το δεύτερο τρέιλερ είναι λίγο κάπως «πετάμενο» γιατί υποτίθεται ότι θα το δείχνανε 3D στις αγγλικές αίθουσες στις διαφημίσεις.

————-

σχετικές αναρτήσεις:

dr. who

Κλασσικό

One thought on “Μπαμ!

  1. Παράθεμα: Tweets that mention μπαμ ... -- Topsy.com

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

