ότι νάναι,Σκέψεις

Σκέψεις


Α

Τελευταία νιώθω την ανάγκη να λέω ότι μου έρχεται. Αν σκεφτεί κανείς ότι συνήθως ρίχνω πολλές σκέψεις για πράγματα που σκοπεύω να πω και αν σκεφτεί κανείς ότι συνήθως τίποτα από αυτά δεν βγάζουν νόημα εν τέλη… είναι τότε πολύ ξεκάθαρο ότι δεν θα με καταλαβαίνει απολύτως κανένας.

Οπότε λόγω της ελάχιστης διαφοράς λέω να το επιχειρήσω.

Β

Πέρασε το Πάσχα αύριο επιστρέφει και η τελευταία συνάδελφος και φίλη από το γραφείο….στο γραφείο. Ανυπομονώ για να πω την Αλήθεια γιατί πέρα από το ασυνεννόητο ετερώνυμο από την μία και τις ασυναρτησίες μου από την άλλη νιώθω ένα εργασιακό κενό που μου το συμπληρώνει η απούσα.

Έξοχο κορίτσι…κατά αυτή απόλυτα φυσιολογική…κατά άλλους παραδοσιακή και κατά εμένα βγάζει τόσο νόημα όσο ο τσαλαπετεινός με το ρινόκερο.  Για αυτό υπάρχει και σε ένα βαθμό συνεννόηση.

Γ

Ναι σιγά μην δεν το έλεγα. Υπέροχο το καινούριο doctor who και οδεύοντας αργά αργά στο επόμενο επεισόδιο με πιάνει μια ρίγη. Ο Matt Smith γέμισε το κενό του ρόλου πολύ καλά, αν και λίγο νωρίς για να βγάλω τελική απόφαση. Η Karen Gillan είναι πανέμορφη, φανταστική και με μια καταπληκτικά νόστιμη σκοτσέζικη προφορά.

Το γεγονός ότι η κοκκινομάλλα θεά(Emily Pond) Karen Gillian είναι λίγο περισσότερο σαλταρισμένη από τον doctor who αμέσως μετατρέπει την σχέση τους σε γαστρονομικό πανηγύρι.  Μια τέτοια κοπέλα θέλω….αν βρει κάποιος καμία ας επικοινωνήσει αμέσως μαζί μου. :P

Κλασσικό

5 thoughts on “Σκέψεις

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΙΑ ΤΟ ΝΕΟ «ΣΠΙΤΙ»!!!!
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ…ΓΡΑΦΩ ΛΙΣΤΑ…ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ, ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΕΝΗ ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΜΗ…ΧΜΜΜΜ…ΜΟΛΙΣ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΦΥΡΙΞΩ ΤΡΕΙΣ! :)
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    • H καινούρια μούρη είναι δοκιμαστική …δεν είμαι απολύτως σίγουρος ότι είναι καλύτερη. Κατά τα άλλα θα έχω τα αυτιά μου ανοιχτά για τυχών σφυρίγματα από το υπερπέραν!!

  2. Παράθεμα: Tweets that mention περίεργο πράγμα..ενώ γράφω μπούρδες νιώθω την ανάγκη να τις μοιραστώ με τρίτους. πάντα ήθελα να βασανίζω τον κόσμο -- Topsy.com

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

