Μαγειρική,Σκέψεις

meet market


Εχθές αποφάσισα να περάσω μια βόλτα από το meet market στο γκάζι το οποίο συνεχίζεται και σήμερα. Θα μου πείτε (όσοι γνωρίζεται) αγοράκι πράγμα τι πας να κάνεις σε ένα μέρος που κυρίως πουλάνε γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ.

Προσωπικά πήγα για την veggie wedgie. Μπορεί να μην είμαι Vegan (θα μπορούσα να χαρακτηριστώ ως χορτοφάγος πάντως μιας που το κρέας δεν αποτελεί μέρος της διατροφής μου…αλλά όλα τα άλλα είναι) αλλά έχω ακούσει τόσο καταπληκτικά πράγματα για τα γλυκά της που ήθελα έτσι χωρίς ιδιαίτερο λόγο να ξεσηκωθώ να πάω στο γκάζι και να αγοράσω ένα κουτάκι.


Μου είπαν ακόμα ότι δέχεται παραγγελίες για τούρτες για τις οποίες έχω ακούσει επίσης τα καλύτερα αλλά δεν θα μπορούσα καν να τολμήσω κάτι τέτοιο.

  1. γιατί τα γενέθλιά μου είναι την τρίτη (πολύ σύντομα)
  2. δεν ξέρω καν αν μου φαίνεται αλλά είμαι πολύ ντροπαλός.

Πάντως επειδή μου αρέσουν τέτοιες προσπάθειες και επειδή δεν είχα και τσάντα για τα γλυκά και επειδή δεν ήθελα πλαστική σακούλα πήρα και μια τσαντούλα προς ενίσχυση και διαφήμιση.

Πέρα από όλη αυτή την κουβέντα για τα γλυκά το meet market διαθέτει κάποια υπέροχα σκουλαρίκια και κολιέ που μέχρι ένα σημείο (πολύ μικρό) θα ήθελα να είμαι κοριτσάκι για να τα αγοράσω όλα.

Κλασσικό

8 thoughts on “meet market

  1. Παράθεμα: Tweets that mention meet market « Τράβα Καζανάκι -- Topsy.com

  2. Ο/Η LOTH λέει:

    AN ….AΝ ΓΑΜΩΤΗ ΜΟΥ…ΗΜΟΥΝ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΧΩΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.
    ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ:
    «ΤΡΕΛΗ ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΕΘΕΑΘΗ ΝΑ ΜΠΑΝΙΑΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ ;P»
    ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

  3. Ο/Η LOTH λέει:

    ΑΠΟΛΙΘΩΝΕΤΑΙ Η ΚΑΡΥΔΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ?????
    ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΦΡΕΣΚΟ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΚΑΦΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ..ΞΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ :P

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

