Επικαιρότητα

γενέθλια


Από την Τρίτη που πέρασε έγινα Επίσημα και 31. Για να είμαι ειλικρινής είναι η πρώτη φορά που δεν κατάλαβα γενέθλια. Όπως και ήταν μια από τις λίγες φορές που τα γενέθλια μου πέφταν εκτός Πάσχα και εντός εργάσιμων ημερών.

Φέτος Τρίτη και 13 λοιπόν. Γεννήθηκα ένα ωραίο μεσημεράκι Μεγάλη Παρασκευή με Πανσέληνο 31 χρόνια πριν. Αν δεν ήμουν άθεος θα έλεγα ότι είμαι ο διάολος μεταμορφωμένος, αλλά δυστυχώς διαβολιές δεν κάνω. Τουλάχιστον όχι από μόνος μου.

Η μέρα ξεκίνησε συσκευάζοντας τα brownies που έφτιαξα για να κεράσω τους συναδέλφους στο γραφείο. Συνεχίστηκε με το ότι βρήκα στο γραμματοκιβώτιο την ειδοποιήση να παραλάβω τα βιβλία που είχα παραγγείλει από την amazon τα οποία ήρθα με 2 εβδομάδες καθυστέρηση. Τουλάχιστον ήρθαν στα γενέθλιά μου..σαν δωράκι εκ του πουθενά. Τα βιβλία περιλαμβάνουν τα

Reaper man, Small gods και Witches abroad του Terry Pratchett καθώς και τα
Ark και Firstborn του Stephen Baxter.

Είχα κάνει ένα μικρό διάλειμμα από το discworld αλλά επέστρεψα δριμύτερος. Έχω σκοπό να τελειώσω το Reaper Man μετά το Firstborn και μετά βλέπουμε…

Στην δουλειά το ετερώνυμο το οποίο σιγά σιγά περνάει σε φάση «χαμένος χρόνος πάμε δυστυχώς για άλλα» είπε ότι τα brownies είναι από τα καλύτερα που είχε φάει. Εγώ ήθελα απελπισμένα παγωτό και σιρόπι σοκολάτας.

Ακόμα βγήκα για πίτσα και μπύρες με μια πολύ καλή μου που είχα να την δω κοντά στα 5 χρόνια (έλειπε στο εξωτερικό) και πέρασα υπέροχα. Αλλά επειδή με έστησε λιγάκι αρκετά είχα το χρόνο να προλάβω να με κακομάθω και να μου κάνω ένα μικρό δωράκι. Πήρα ένα μικρό midi keyboard για το γραφείο μου και τώρα το γραφείο μου είναι κάπως ακριβώς έτσι.

Ναι ξέρω είναι λίγο χάος με τόσα κουμπιά και καλώδια μπροστά σου αλλά είναι απλά συνήθεια.

Στην συνέχεια με τίμησε με την παρουσία της η μικρή φίλη μου lucia. Θα σημειώσω ότι δοκίμασα για πρώτη φορά αυτήν την βιολογική μπύρα την Πειραϊκή (την κόκκινη) και ενώ γενικά δεν μου αρέσουν οι μπύρες …αυτή ήταν ότι πιο ΝΟΣΤΙΜΟ έχω δοκιμάσει.

Η καλή διαφήμιση είναι καλό να γίνεται.

Κλασσικό

14 thoughts on “γενέθλια

  1. Ο/Η lucia λέει:

    ..η μικρή φίλη μου lucia??? τί θες να πεις με αυτό :D

    -εγώ λέω πίσω από το λαπτοπ να βάλεις και μια μεγαλύτερη οθόνη. χωράει ακόμα χαχαχα…

    • το midi είναι αυτό το μικρό πιανάκι. το οποίο βασικά είναι απλά μια συσκευή με κουμπάκια…δεν βγάζει ήχο από μόνο του…το κομπιούτερ αναλαμβάνει αυτή την δουλειά. Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά.

    • δεν το θεωρώ άτακτο και το μόνο πράγμα που χρειάζομαι είναι ένα usb hub με ρεύμα γιατί έχω τόσες συσκευές που έχω χάσει την μπάλα βάζοντας βγάζοντας

  2. Παράθεμα: Tweets that mention γενέθλια « Τράβα Καζανάκι -- Topsy.com

  3. Παράθεμα: Τράβα Καζανάκι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

