Σκέψεις

οικονομική κρίση


Δεν ασχολούμαι γενικά με την επικαιρότητα σε αυτό το blog και ούτε πρόκειται δηλαδή από ενημερωτική άποψή τουλάχιστον. Η αλήθεια είναι ότι όλο το θέμα έχει αρχίσει να με κουράζει ακόμα και που ενημερώνομαι αλλά την παρασκευή είδα ένα στεναχωρημένο βλέμμα και με έκανε να συνειδητοποιήσω πολλά πράγματα και για μένα και για τους άλλους και για το πως επηρεάζει η οικονομική κατάσταση τους γύρω μου.

Ήταν ένα βλέμμα κουρασμένο και στεναχωρημένο απορώντας για τι επιφυλάσσει το μέλλον.

Η οικονομική μας κατάσταση δεν διαφέρει κατά πολύ, εννοώντας ότι αν μείνουμε χωρίς δουλειά κάποια στιγμή θα την έχουμε πατήσει και οι δύο. Για εντελώς άλλους λόγους. Το που όμως πηγαίνουν τα λεφτά είναι λεπτομέρειες.

Στον κύκλο μου. Υπάρχουν και άλλοι με αυτό το ύφος, κάποιοι σε χειρότερη κατάσταση από εμάς με περισσότερα έξοδα, οικογένεια κάποιον αρραβωνιαστικό που έχει χάσει την δουλειά του. Υπάρχουν και άλλοι που είναι σε πολύ καλή κατάσταση και χάνοντας την δουλειά τους δεν πρόκειται να μείνουν στον δρόμο.

Παρ όλα αυτά και στις δύο κατηγορίες βλέπω μια βαθιά στεναχώρια και ανησυχία. Εγώ από την άλλη δεν νιώθω τίποτα τέτοιο. Νιώθω σαν να πέφτω στο κενό. Με ενοχλούν άλλα πράγματα πιο προσωπικά και επειδή δεν είμαι τελευταία σε καλή ψυχολογική κατάσταση έχω μια ανάγκη να μιλήσω σε κάποιον για να ξεχαστώ σε κάποιον που θα μπορώ να πω κάτι εντελώς ανούσιο και που δεν εκπέμπει αυτή την διάθεση.

Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω κανέναν τελευταία. Το ξέρω ότι είναι απολύτως εγωιστικό αυτό που λέω αλλά όλοι μας έχουν κάποιες ιδιαίτερες ανάγκες και η στεναχώρια επικρατεί και με διαλύει μέρα με την μέρα.

…και όσο συνεχίζω να διαβάζω για τα νέα μέτρα και για το ΔΝΤ συνεχίζω να μην βλέπω ελπίδα τόσο στην ψυχολογική κατάσταση των φίλων μου όσο και στην δικιά μου.

…και ο μόνος τρόπος που αυτό το κράτος σε κάνει να διώξεις αυτή την θλίψη είναι προσπαθώντας να την αντικαταστήσει με τον φόβο.

τον φόβο των τρομοκρατών, τον φόβο του ρατσισμού, τον φόβο της βίας.

Κλασσικό

4 thoughts on “οικονομική κρίση

  1. Παράθεμα: Tweets that mention οικονομική κρίση « Τράβα Καζανάκι -- Topsy.com

  2. Ναι φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο. Προσπαθούν να μας τρομοκρατήσουν ώστε να γίνουμε πειθίνια όργανα στα χέρια τους. Όταν είσαι τρομοκρατημένος αντιδράς λιγότερο ή και καθόλου.

    Πες μου τι διαφέρει αυτό απ’τη δικτατορία? Είναι δικτατορία με τη μάσκα της δημοκρατίας για μένα κι άρα πολύ πιο επικίνδυνη. Γιατί την ξεκάθαρη δικτατορία τη βλέπεις και την πολεμάς. Τη «δημοκρατία» που σε τρομοκρατεί όμως και σε βάζει στη θέση σου και σου επιβάλλει σιωπή την ακολουθάς και κάνεις ό,τι σου επιβάλλει.

    Μου θυμίζει αυτό το ρητό: «Θεε μου φυλαγε με απο τους φιλους μου, γιατι τους εχθρους μου τους ξερω.»

    • όπως εξηγούσα σε μια καλή μου φίλη εχθές, προσωπικά κάποια μέτρα με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Όπως η κατάργηση του συντελεστή του 17% για τους μηχανικούς (είμαι και εγώ ένας από αυτούς). Αλλά το καραγκιοζιλίκι της αστυνομίας οι τυφλές συλλήψεις και η τρομοκρατία απλά για εν τέλη να καταπιείς όλα τα μέτρα χωρίς να το πολυσκεφτείς. Τυπική τακτική…με εκνευρίζει απίστευτα.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

