Επικαιρότητα

podcasts


Έχω μια μικρή αδυναμία και αυτή είναι της ενημέρωσης. Όχι μόνο για την επικαιρότητά και την πολιτική αλλά για όλα. Την  τεχνολογία, την διατροφή, τον κινηματογράφο και την επιστήμη. Ένας ωραίος τρόπος και προσωπικά ο αγαπημένος μου είναι τα podcast.

Δεν έχω την παραμικρή ιδέα πόσοι άνθρωποι εν τέλη κάθονται και παρακολουθούν διάφορα podcast, αλλά εγώ έχω την συνήθεια και παρακολουθώ 5 σε καθημερινή και εβδομαδιαία βάση.

Μου αρέσει να ακούω τον Marc Kermode και τον Simon Mayo που γκρινιάζουν …πολλές φορές αφόρητα για το πόσο χάλια είναι οι περισσότερες ταινίες βγαίνουν στον κινηματογράφο.

Μου αρέσει να διαβάζω και να ακούω το podcast του engadget ως γνήσιο geek που είμαι, για τις εξελίξεις στην τεχνολογία, τους υπολογιστές και τα κινητά.

Το discovery και το food programme του bbc4 για επιστημονικές ανακαλύψεις και για την ιστορία των φαγητών.

Πολλές φορές τα προτιμώ από το να ακούω μουσική καθώς πηγαίνω στην δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι ενώ υπάρχουν χιλιάδες podcasts ελάχιστα αξίζουν την προσοχή μας.

Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι καλό…είμαι όλος αυτιά.

Εγώ έριξα τα αγαπημένα μου στο τραπέζι.

Κλασσικό

3 thoughts on “podcasts

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    TI ΕΓΙΝΕ? ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΚΕΤΑΡΩ ΔΥΟ ΚΟΥΤΕΣ ΑΛΛΑΞΕΣ ΠΑΛΙ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ????
    ΞΑΝΑ ΜΕΓΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!
    ΒΑΣΙΚΑ ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ…ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ …ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΙΜΑΜ ΜΠΑΙΛΝΤΙ..ΕΚΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ;P
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    • Σου είχα πει ότι το προηγούμενο ήταν προσωρινό. Αυτό θα το κρατήσω πάντως μ´αρέσει.

      Πάντως όσο και να θέλω να το αρνηθώ είμαι ένα τρελό geek!

  2. Παράθεμα: Tweets that mention podcasts « Τράβα Καζανάκι -- Topsy.com

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

