Καθημερινότητα

ποδήλατο


Όλοι οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να κυνηγήσουν το παιδικό τους όνειρο.

Όλοι οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να ανήκουν σε κάποια ομάδα.

Όταν ήμουν 9 κάποια στιγμή ζήτησα ένα ποδήλατο. Κανείς δεν μπήκε στο κόπο να μου πάρει ένα.

Αν μου έλεγες πριν 2 εβδομάδες ότι κάποια στιγμή θα πηγαίνεις παντού με ένα ποδήλατο θα σου έλεγα ότι τα έχεις χάσει, ότι είμαι κοντά 32 και ότι δεν έχω κάνει ποτέ ποδήλατο στην ζωή μου. Πολύ απλά δεν ξέρω να κάνω ποδήλατο.

2 εβδομάδες μετά….και για τις 10 τελευταίες μέρες, πάω παντού με ένα ποδήλατο.

Κλασσικό

9 thoughts on “ποδήλατο

    • ωραία είναι, ποδήλατα πόλης βέβαια. :) το ideal μου αρέσει καλύτερα. Βέβαια πρέπει να το δοκιμάσεις…για ευνόητους λόγους.

  1. Ο/Η lucia λέει:

    πόλης έψαχνα ούτως ή άλλως και σε αυτό το στυλ. το ιντελ θα το αγόραζα κυρίως επειδή είναι ελληνικό. το άλλο νομίζω μου αρέσει λίγο καλύτερα. σε κάθε περίπτωση πρέπει να πάω να τα δω. δυστυχως και τα δύο βγαίνουν σε μέγεθος 28» οπότε μάλλον θα απογοητευτώ…στα έβαλα εδώ μπας και τα δει και κανένας άλλος και πει γνώμη..

  2. Ο/Η Lou λέει:

    Στέφανε είσαι γεναίοοςςςς!!!

    28άρη ποδήλατο είναι λίγο μεγάλο αλλά τα πόλης είναι αρκετά βολικά και μεγάλα για να να είναι ξεκούραστα και άνετα. Και τα δύο είναι όμορφα πάντως.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

