ότι νάναι

οδοντιατρικά


Έχω μια σχέση πάθους και εξάρτησης με τον οδοντίατρο μου. Διότι γενικά τα δόντια μου έχουν λίγο τα μαύρα τους τα χάλια όσο και να τα προσέχω, οπότε για να είναι σε μια χρηστική και εμφανίσιμη κατάσταση επισκέπτομαι τον οδοντίατρο μου κάθε μήνα…το πολύ δίμηνο.

Έτσι πήγα και σήμερα και επειδή εν τέλη δεν χρειαζόταν τίποτα φτιάξιμο πιάσαμε μια ψιλό πολιτική συζήτηση που είναι και της μοδός. Κρίση, ασφαλιστικό κτλ κτλ. και μου ανέφερε κάτι που το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.

Η ελβετική εταιρία από την οποία προμηθεύονται αρκετοί οδοντίατροι ρητίνη έριξε την τιμή του σωληνάριου από 48 ευρώ στα 12 ευρώ μέσα σε μια νύχτα λόγο κρίσης.

Έτσι μπόρεσε ο συγκεκριμένος να ρίξει λίγο την τιμή των σφραγισμάτων χωρίς να χάσει λεφτά.

Φαντάσου τι κέρδος έβγαζε πριν αυτή η ελβετική εταιρία και πόσο είχαν πέσει οι πωλήσεις πανευρωπαϊκά για να ρίξει τόσο τις τιμές.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

