ότι νάναι,Καθημερινότητα,Καλλιτεχνικά,Σκέψεις

τα fnac, το αβοκάντο, και εγώ


Πρίν ένα μήνα περίπου ξέμεινα εν μέρη από υπολογιστή. Για την ακρίβεια έχω ένα καλούλι laptop με κάτι εκνευριστικά vista. Αλλά όποιος προγραμματίζει ξέρει πολύ καλό ότι η 15 άρα οθόνη είναι μαρτύριο. οπότε πήρα την απόφαση να πάρω ένα iMac κυρίως λόγο της οθόνης. 27′ for the win και πέρα από αυτό θα μπορούσα ή μέσω virtual machine ή μέσω bootcamp να βάλω και windows για το κομμάτι της c#.

Όλα καλά πήρα το iMac από τα fnac τα οποία επιστρέφαν με κάθε αγορά το 5% της αξίας του προιόντος και αφού το είχε ετοιμοπαράδοτο το πήρα …ως αποτέλεσμα να μου επιστρέψουν περίπου 90 ευρώ για να τα ψωνίσω αργότερα.

Όμως όπως όλοι είχαμε ακούσει τις φήμες τα fnac αποφασίσαν να φύγουν από την Ελλάδα και αν αυτά που ακούγονται είναι αληθινά τότε περίπου το 1/3 των υπαλλήλων της fnac θα χάσουν και την δουλειά τους. Εν ολίγης λίγες μέρες αργότερα πήρα αυτό το email.

Αγαπητά μέλη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι
μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους
σας στα καταστήματα Μοναστηράκι,
Μαρούσι & Γλυφάδα μέχρι το Σάββατο 10
Iουλίου 2010 στις 18:00 ή μόνο στο
κατάστημα στο Μοναστηράκι μέχρι τις 31
Ιουλίου 2010, καθώς η εταιρεία θα
σταματήσει τις δραστηριότητες της
στην Ελλάδα.

Με εκτίμηση,

Η Ομάδα Fnac

Οπότε επειδή δεν χρωστάω και σε κανέναν (όπως λέει η εκφρασή) αποφάσισα να πάω να εξαργηρώσω τους πόντους μου. Δεν ξέρω κάποιοι τα ψώνια όπως και της διακοπές της έχουν εμφυτές εγώ όχι. Αφού έψαξα όλο το κατάστημα αποφάσισα να πάρω κάποια βιβλία.

Οπότε πήρα το MATTER του IAN BANKS για να πω την αλήθεια δεν ξέρω καν αν είναι καλό είχα διαβάσει παλαιότερα το Player of Games και μου είχε φανεί καλό. Ο τίτλος matter ταιριάζει απόλυτα με τα λεξικά μου γούστα.

Το Nation του Terry Pratchett το πήρα γιατί εκτός από 14 (so far) βιβλία από την σειρά Discworld δεν έχω διαβάσει τίποτε άλλο από αυτόν.

Το Βιβλίο μαγειρικής δεν ξέρω γιατί το πήρα…μάλλον επειδή είχε 14 ευρώ τελικά και κάποιες υπέροχες φωτογραφίες…οι συνταγές είναι αναμενόμενες(Ιταλία, vegeterian, μεσόγειος!!) …αλλά νόστιμες.

Και ερχόμαστε στην στιγμή που όλοι περιμέναμε (ναι καλά) το αβοκάντο. Τρώω πολλά αβοκάντο…με κουτάλι, σαλάτα, σε σάλτσες….και μια φορά και σε παγωτό.

Και σε μία φάση που έτρωγα αβοκάντο έπεσα επάνω σε αυτό το ποστ από την veggie-wedgie για το πως φυτεύεις ένα αβοκάντο. Βέβαια σαν μικρό παιδάκι το είχα κάνει αμέτρητες φορές αλλά είπα …δεν γαμιέται. Ας το βάλω σε ένα ποτήρι νερό.

Σαν γνωστό βλήμα πάντως το έβαλα ανάποδα από την φωτογραφία της veggie-wedgie. Αλλά μερικές εβδομάδες μετά ανακάλυψα ότι δεν είχε ιδιαίτερη σημασία…χιχιχι

ΚΑΙ ΝΑ, ΚΑΙ ΝΑ….ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΔΕΙΓΜΑ ΦΥΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ) ΑΓΟΡΑΣΑ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΓΛΑΣΤΡΑ!!!!!

αυτά …ενθουσιάστικα.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

