Καθημερινότητα,Σκέψεις

ποδήλατα!!


Ποτέ δεν είχα κάνει ποδήλατο στην ζωή μου μέχρι τα 31 γενέθλια μου, όπου αποφάσισα να αγοράσω ένα ποδήλατο. Σημειωτέων χωρίς να ξέρω να οδηγώ ποδήλατο. Ήταν αρκετά εύκολο. Πέμπτη το πήρα απόγευμα, παρασκευή δεν το ακούμπησα, Σάββατο πρωί έκανα μια προσπάθεια σε μια αλάνα να κάνω ποδήλατο και τα κατάφερα αμέσως. Ούτε 15 λεπτά δεν μου πήρε, και από την πρώτη εκεί στιγμή πήγα μια βόλτα από Καλλιθέα-Μοσχάτο. Εντάξει, έχανα που και που την ισορροπία μου, πήγαινα λίγο σαν το χαζό στις στροφές αλλά μέχρι την Δευτέρα ήμουν έτοιμος και άρχισα να το χρησιμοποιώ για να πηγαίνω στην δουλειά.

Δουλεύω κάπου ανάμεσα σε Μαρούσι και Μεταμόρφωση. Σηκωνόμουν πήγαινα στο τρένο (1km) έβγαινα Μαρούσι και πήγαινα στο γραφείο (3km) και πίσω. Ήταν μια αρχή.

2 Εβδομάδες αργότερα πήγα και στην ποδηλατοπορεία. Είναι και το ένα από τα 3 ποστ σχετικό με ποδήλατα που έχω γράψει από τότε που άρχισα να κάνω ποδήλατο. Πράγμα περίεργο και για μένα μιας που μέσα σε λίγο χρόνο (7 μήνες) το έχω αγαπήσει όσο τίποτα άλλο (εκτός από μια υπέροχη μεγαλοκοπέλα…που δεν γίνεται απολύτως τίποτα αλλά δεν με πειράζει ιδιαίτερα, μου αρκεί να την τσαντίζω αραιά και που) έχω μόνο 3 πόστ…οπότε καιρός για ένα 4ο.

Με τα έργα στον ΗΣΑΠ και το σπάσιμο του κόψε ράψε στις διαδρομές, άρχισα να κάνω όλο και μεγαλύτερες διαδρομές, μέχρι που είχα εκείνο το χαζό ατύχημα με την γκαβή γιαγιά.

Ωραίο ποδήλατο το πορτοκάλι μου, αλλά ήθελα κάτι καλύτερο από την αρχή…οπότε ύστερα από πολύ σκέψη και πολύ πρήξιμο (έγω έπρηξα πιο ειδικούς για γνώμες) και πολύ κράξιμο (που έφαγα) πήρα το καινούριο ποδήλατο το οποίο είναι ένας σκέτος έρωτας εμφανισιακά.

Είναι κουρσάκι, με 20άρα ρόδα το οποίο σπάει, με κλειδί (δεν είναι σαν τα συνηθισμένα dahon). Από την πρώτη μέρα που το πήρα, γυρίζω από την δουλειά απευθείας χωρίς να χρησιμοποιήσω συγκοινωνίες. 40-50 μου παίρνει η διαδρομή από τα οποία τα 10-15 είναι στα φανάρια της Πατησίων στο ύψος της κυψέλης. Βέβαια ακόμα δεν έχει αρκετή κίνηση οπότε δεν ξέρω άμα συνεχίσω να το κάνω και το χειμώνα…η μπορεί να ανακαλύψω καμία άλλη διαδρομή. 17 χιλιόμετρα είναι και σε γενικές γραμμές αν εξαιρέσεις το κέντρο μια απολαυστική διαδρομή.

Την άλλη εβδομάδα καλήν κακός θα λείπω, με στέλνουν για δουλειά εκτός Αθηνών (και Ελλάδος) ….το μέρος που πάω είναι υπέροχο …για την παρέα δεν λέω πολλά (είμαι σίγουρος θα βαρεθώ την ζωή μου). Αλλά θα φέρω πολλές φωτογραφιούλες και ευελπιστό να πιω και πολλές guinness!!! (κατά τα άλλα δεν λέμε σε πια χώρα πάω) :P

Κλασσικό

2 thoughts on “ποδήλατα!!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

