Επικαιρότητα

Μια πιο κοντινή ματιά


Αυτό το μπλογκ κοντεύει να καταντήσει φωτογραφικό μπλόγκ αλλά …έχει αλλάξει στα 2.5 χρόνια που υπάρχει τόσες φορές που εν τέλει δεν έχει καμία σημασία. Το ότι ναναι μας ορίζει και μας αντιπροσωπεύει πλήρως.

Όσο ήμουν στην Ιρλανδία, επειδή ξέχασα να πάρω το βιβλίο που διαβάζω αυτή την περίοδο μπήκα σε ένα βιβλιοπωλείο και αγόρασα το dark side of the sun του Terry Pratchett έχω διαβάσει ήδη το μισό και είναι αρκετά διαφορετικά από το discworld αλλά έχει και αυτό την γοητεία του.

Εκτός από το βιβλίο πήρα και ένα usb μικροσκόπιο σχετικά φτηνά επειδή είμαι και λίγο geek και πάντα μου άρεσε η macro φωτογράφιση.

βέβαια όταν έχεις μεγέθυνση  200x ξεπερνάει τα όρια του macro αλλά έχει και αυτό την γοητεία του

1. Μια τρίχα στο πόδι μου

2. Παρμεζάνα

3. Πατατάκι

4. Το αστεράκι από την σημαία της ευρωπαϊκής ένωσης πάνω από το 10 ευρώ.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

