Επικαιρότητα,Σκέψεις

Εργασιακή ανάλυση


Θα μπορούσε να έχει αυτό το ποστ τίτλο «ερωτική ανάλυση» αλλά σε αυτή την περίπτωση, θα ήμουν ο μόνος που θα καταλάβαινε το γιατί.

Ήρθε η ώρα που χτύπησε η κρίση και το δικό μας γραφείο.

Έτσι υποστηρίζει το αφεντικό. Έχω τους λόγους μου να μην τον πιστεύω απόλυτα. Όχι επειδή ξέρω ότι έχει λεφτά. Ίσα ίσα ξέρω ότι τους τελευταίους 6-7 μήνες δεν έχει πάρει λεφτά από πουθενά. Τα προηγούμενα χρόνια όμως, δεν ήταν έτσι η κατάσταση. Αν υπάρχουν αυτά τα λεφτά ή πήγαν κάπου, πέρα από τους μισθούς δεν μπορώ να το γνωρίζω.

Έτσι πήραν την απόφαση, ύστερα από πάρα πολύ σκέψη (έτσι υποστηρίζουν) να μην διώξουν κανέναν αλλά να αναγκάσουν όλους τους υπαλλήλους από τον ερχόμενο μήνα να δουλέψουν part time, 4ώρο, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων γιατί ο τομέας τους έχει αρκετή δουλειά για κάποιους μήνες ακόμα.

Υποστηρίζουν ότι το κάναν επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και για εμάς και για την εταιρία και επειδή δεν μπορεί να γνωρίζει ποιος έχει περισσότερη ανάγκη ή όχι, (αν ήθελε θα το ήξερε και αυτό…πότε δεν ήμασταν πάνω από 15) δεν θεώρησε σωστό να απολύσει κανέναν. Βέβαια από κάποιες μασημένες κουβέντες φάνηκε ότι αν κάποιος αποφασίσει να φύγει δεν θα τον χαλάσει καθόλου.

Τι πιστεύω εγώ…ότι επειδή η δουλειά που κάνουμε είναι αρκετά εξειδικευμένη και οποιοδήποτε να έπαιρνε και αύριο ακόμα εκτός ελαχίστων περιπτώσεων (που δουλεύουν αλλού) αν του τύχει κάποιο έργο δεν θα μπορούν να το κάνουν τόσο γρήγορα και τόσο σωστά και με τόσο χαμηλό κόστος όσο μπορούμε να το κάνουμε εμείς. Οπότε κρατάει τους λίγους που χρειάζεται και ελπίζει ότι οι υπόλοιποι θα μείνουν. Έπεσε και η υπόσχεση ότι αν πάρουν κάποιο μεγάλο έργο θα ξαναγυρίσουν όλοι στο 8ώρο.

Τώρα εγώ δυστυχώς ή ευτυχώς είμαι ένας από τους ελάχιστους που θα συνεχίσουν να δουλεύουν 8ώρο και να πληρώνονται κανονικά. Ήδη παραλίγο να παραιτηθώ , γιατί όπως και να το κάνουμε δεν μου άρεσε ούτε η κινησή του, ούτε αυτά που θα ακολουθούσαν, έκανα μια κουβέντα μαζί του,  μετά το σκέφτηκα λίγο περισσότερο και έκανα την θέση μου ξεκάθαρη .

Α. αν δεν μου αρέσει το κλίμα δεν θα μείνω.

Β. αν μείνω και κάποια στιγμή που τελειώσει και η δικιά μου δουλειά μου προτείνει 4ώρο να ξέρει από τώρα ότι θα φύγω ενώ αρθρώνει την λέξη 4 στο στόμα του.

και Γ. που το έκανα ξεκάθαρο στον εαυτό μου, να στείλω μερικά βιογραφικά στο εξωτερικό κυρίως από περιέργεια να δω τι θα μου απαντήσουν…και ποτέ δεν ξέρεις αν προκύψει μια καλή ευκαιρία μπορεί και να την δεχτώ.

Βέβαια το Α είναι πολύ πιο σημαντικό από το Β.

Ήδη από εκεί που η δουλειά ήταν διασκέδαση για μένα και χαρά να συνεργάζομαι με τους υπόλοιπους. Βλέπω μια μιζέρια, μια υποτονικότιτα και μια αρνητική αντιμετώπιση προς εμένα από αρκετούς συναδέλφους. Ευτυχώς υπάρχουν και εξαιρέσεις και ελπίζω και πιθανότητες να επανέλθουν οι σχέσεις μου με τους υπόλοιπους όσο περισσότερο γίνεται επειδή δεν φταίω.

Θα μπορούσα να παραιτηθώ και να φύγω, ναι. Τι θα άλλαζε; Δεν ξέρω.

Κλασσικό

4 thoughts on “Εργασιακή ανάλυση

  1. Ο/Η che λέει:

    ψαξου και μολισ βρεισ ευκαιρια φυγε.το κλιμα θα γινει χαλια και ειναι μαλακια να ερχεσε σε αντιπαραθεση με τουσ συναδελφουσ σου

    • Νομίζω ήδη το κλίμα είναι χάλια, εχτές πρέπει να ήταν μια απο τις πιο χειρότερες μέρες που εχω περάσει εκεί. Φαντάσου να ξεκινήσουν και τα 4 ωρα.

      …και το χειρότερο είναι οτι είμαι ερωτευμένος. :/

  2. δύσκολη κατάσταση και δύσκολη η θέση σου.
    δε φταις εσύ για τις επιλογες του αλλά πληρώνεις με το να στοχευεται (αδικως) το αρνητικο κλιμα πάνω σου.

    κάνε υπομονή και στο μεταξύ ψάξε και στο εξωτερικο τι παιζεται. καλυτερα να κρατας όλα τα ενδεχομενα ανοιχτα.

    ελπιζω παντως για όλους οσους δεχτηκαν μειωση μισθου και ωρων να μην ισχησει το «part-time μισθος με full-time ωράριο» Γιατί μου’χει συμβεί να πέρνω το μειωμένο μισθο αλλα να δουλευω κανονικες ώρες…

    • μπα, πραγματικά δεν έχει δουλειές αυτό το καιρό και όντως είμαστε πάρα πολλοί για αυτά που κάνουμε τώρα. Αλλά τόσο καιρό έβγαλε.

      4ώρα θα δουλεύουν αλλά είναι και 2 οι οποίοι μπορεί να ήταν με μπλοκάκι αλλά ήταν εξαρτημένη εργασία και κόβοντάς τους στην μέση δεν τους μειώνεις μόνο τον μισθό στο μισό αλλά τους κατακρεουργείς γιατί το ΤΣΜΕΔΕ και ο ΟΑΕΕ δεν τους νοιάζει πόσο δουλεύεις τα ασφάλιστρα δεν αλλάζουν.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

