Καθημερινότητα

Σχολείο


Γενικά δεν με πολύ απασχολούν οι πρώτες μέρες στο σχολείο Α. διότι μεγάλωσα και Β. διότι δεν μεγάλωσα αρκετά (ή κοινός δεν με ενδιαφέρει το σπορ ακόμα) για να έχω κάποιο παιδάκι.

Μου κίνησε όμως το ενδιαφέρον μια οικογένεια σήμερα που πήγε το παιδάκι τους την πρώτη μέρα στο σχολείο. Αν φτάσω να κάνω και εγώ αυτό που κάναν αυτοί …σας παρακαλώ πυροβολήστε με.

Σκάει SVU τέρας κατεβαίνει ένα τύπος με μουσάκι και βλέμμα στο άπειρο σαν ταινία του Αγγελόπουλου, και όλα αυτά μπροστά από το δημοτικό κοντά στην δουλειά μου. Σκέφτομαι που θα πάει θα κατέβει και το παιδάκι από το τανκς…μάταια. Καθείς αμέσως σκάει και ένα μικρότερο αυτοκίνητο και βγαίνει μια τύπισσα ανέμελη και αυτή. Λέει κάτι στο τύπο και του σκάει ένα φιλάκι στο μάγουλο. Σκέφτομαι τώρα θα κατέβει και το παιδάκι από το αυτοκίνητο της μαμάς (η οποίο το άφησε μέσα στην μέση και είχε ήδη αρχίσει να δημιουργείται κυκλοφοριακό χάος)

Βλέπεται είχα φτάσει νωρίς στην δουλειά και επειδή δεν μου αρέσει να έχω κλειδιά και επειδή δεν θέλω να μπλέκω με συναγερμούς και τέτοια …όταν συμβαίνει αυτό απλά περιμένω από κάτω. Ακριβώς απέναντι είναι και το σχολείο, στα 10 μέτρα.

Και τώρα θα αναρωτιέστε …τι κάνουν δυο μαλάκες μέσα στην μέση του δρόμου παρακωλύοντας την κυκλοφορία και η κόρνες να έχουν φτάσει στο αδιανόητο και αυτοί το χαβά τους.

Λοιπόν θα σας πω ….περίμεναν το τρίτο αυτοκίνητο (που μάλλον το οδηγούσε ο μεγάλος τους γιος (ή μήπως το παιδί ήταν εγγόνι);; Αφού το αγκάλιασαν και οι τρεις και το χαιρετίσαν με μαύρο δάκρυ (καλά δεν πάει και στον πόλεμο) και αφού οι υπόλοιποι οδηγοί-γονείς κοντεύαν να βγουν με το αλυσιδοπρίονο διαλύθηκε το πανηγύρι.

Μετά έφτασε και ο πρώτος με κλειδιά και ανεβήκαμε επάνω…

Στο σχολείο εγώ πάντως από την τρίτη δημοτικού και μετά πήγαινα πάντα μόνος μου και εννοείται πάντα με τα πόδια (3 στενά). Πρέπει να ρωτήσω αν το σχολείο είναι ιδιωτικό, γιατί αν είναι και δημόσιο θα πρέπει να γυρίσω κανένα ντοκιμαντέρ με τι κάλους έχει ο καθένας.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

