ότι νάναι,Καθημερινότητα

Déjà vu


Η ζωή μου τελευταία είναι κάτι σαν ένα συνεχές Déjà vu. Η απλή εξήγηση είναι ότι δεν κάνω τίποτα άρα όλα είναι τα ίδια, άρα όλα μου θυμίζουν την προηγούμενη και την προ-προηγούμενη και την προ-προ-προηγούμενη μέρα.

Και ίσως να επαναπαυόμουν σε αυτή την εξήγηση αν ένιωθα αυτό το συναίσθημα στην δουλειά, που όντως όλες οι μέρες πάνω κάτω πλέον μοιάζουν ίδιες. Αλλά στο γραφείο βιώνω μια κλασσική περίπτωση Jamais Vu. Μπορεί όλα να φαίνονται τα ίδια και να νιώθω τα ίδια (αν και τα επίπεδα βαρεμάρας αυξομειώνονται αναλόγως το πρόβλημα που έχω να λύσω) αλλά καμία μέρα δεν μου μοιάζει ίδια.

Όχι το πρόβλημα προκύπτει όταν αρχίζω και συναναστρέφομαι με ανθρώπους και ιδιαίτερα με ανθρώπους που δεν γνωρίζω. Στα μέσα της συζήτησης νιώθω ότι όλα έχουν ειπωθεί και ότι κατά κάποιο τρόπο ξέρω και πως όλη η συζήτηση θα καταλήξει.

Ή έχω αρχίσει να αποκτώ διορατικές δυνάμεις, πράγμα αδύνατο και εναντίον τον πιστεύω μου (περί αθεΐας, ανοσιότητας και οτινανισμού)  ή ο κόσμος έχει αρχίσει και γίνεται βαρετά προβλέψιμος. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο κόσμος έχει αρχίσει και γίνεται απελπιστικά μόνος. Δεν είναι θέμα όμως κατάθλιψης ή απλά μιζέριας. Είναι θέμα ότι έχουν ξεχάσει να επικοινωνούν …βλέπω δειλά βήματα και δειλές προσπάθειες και μου αρέσει…αλλά είναι ακόμα νωρίς και ήμαστε χαμένοι στο λαβύρινθο του εγωισμού μας.

Έτσι ζω στο σύμπαν μου, με ελάχιστες πιθανότητες ενθουσιασμού και έκπληξης. Το μόνο θετικό για την ώρα είναι ότι αυτή η διορατικότητα είναι μικρής διάρκειας, 30-40 λεπτών.

Κλασσικό

3 thoughts on “Déjà vu

  1. σέβομαι την παρακλησή σου. Πάντως αυτό το κειμενάκι το είχα γράψει κυρίως για μια ημι-συνονοματή σου. Πολλά από τα κείμενα μου είναι προσωπικά αλλά τα γράφω με έναν γενικό χαρακτήρα. Επειδή πολύ απλά τις περισσότερες φορές στέκουν και ως γενικά.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

