ότι νάναι,Σκέψεις

το νερό κυλάει


Είμαι άνθρωπος που ενθουσιάζεται δύσκολα και όσες φορες ενθουσιάζεται συνήθως δεν φαίνεται.

Αν μπορούσα να βάλω ένα ποσοστό στα πράγματα που με ενθουσιάζουν θα ήταν ένα 3%. Από το οποίο θα δείξω τον ενθουσιασμό μου σε ένα ελάχιστο ποσοστό 1% αυτού του 3%.

Υπάρχει όμως και ένα 7% το οποίο μου αρέσει να ασχολούμαι χωρίς κανέναν ενθουσιασμό αλλά βάση κοινής λογικής (π.χ. πολιτική)

Σε αυτό το μικρό ποσοστό του 0.03% ξεφεύγω και χάνω την μπάλα. Αφήνω το ποτάμι να με πάρει μακριά. Μικρός ήμουν ήδη ζωγράφος επειδή μου άρεσε να ζωγραφίζω.

Ήμουν ήδη μουσικός από την πρώτη στιγμή που έπιασα κιθάρα.

Ήμουν ήδη φωτογράφος όταν έπιασα στα χέρια μου το πρώτο φιλμ.

Ήμουν ήδη συγγραφέας όταν διάβασα το πρώτο βιβλίο.

Κλασσικό

2 thoughts on “το νερό κυλάει

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

