ότι νάναι,Σκέψεις

κλότσα τον κουβά


Αφού τελικά πληρώθηκα σήμερα, είχα αποφασίσει εδώ και αρκετό καιρό λίγο ότι θα έβαζα λίγα χρήματα από το προηγούμενο μήνα, λίγο από αυτό για να αγοράσω ένα πετάλι wah-wah. Το wah-wah παράγει αυτό το πλέον χαρακτηριστικό ήχο της κιθάρας στο κομμάτι του Jimi Hendrix voodoo child. Είναι κάτι που ήθελα να πάρω πολλά χρόνια αλλά δεν το έπαιρνα ποτέ απόφαση.

Ήταν ακόμα ένα παιδικό όνειρο. Το τρίτο στην σειρά που ικανοποιώ φέτος.

Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο σε κάποιους αλλά οι λεπτομέρειες τελικά είναι που μας φτιάχνουν το κέφι, έχω κάτι που ήθελα πάντα.

Ίσως με την κρίση και αυτά προσπαθώ να συμπληρώσω ένα ας πούμε bucket list (το ας πούμε γιατί πολλά τα έχω ξανακάνει απλά, θέλω ξανά) πριν βαρέσουμε φούντο.

  • Το πρώτο ήταν να μάθω ποδήλατο και όχι μόνο τα κατάφερα αλλά έχω λιώσει κανονικά. Ποτέ στην ζωή μου δεν ήμουν τόσο γυμνασμένος όσο τώρα και σου φτιάχνει και την διάθεση πάνω από όλα.
  • Το δεύτερο ήταν να αγοράσω μια κιθάρα της προκοπής όπου και το έκανα πριν 9 μήνες
  • Το τρίτο είναι το πετάλι που αγόρασα. Ήδη το δοκίμασα και το λάτρεψα.

Σε αυτά που θέλω να κάνω στην συνέχεια συμπεριλαμβάνονται το να πάω για snowboard, να πάω στο Μαρόκο και να αγοράσω το εξής κουστούμι.

Ομολογώ ότι το κουστούμι είναι αρκετά ακριβό για την τσέπη μου….αλλά θα το ήθελα πολύ.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

