ότι νάναι,Καθημερινότητα,γκρίνιες

περιπέτεια σε μια δημόσια υπηρεσία


Ζήσε τον μύθο σου στην Ελλάδα, ζήσε μια πραγματική περιπέτεια σε μια δημόσια υπηρεσία.

Αν υπάρχει κάτι που δεν μου άρεσε ποτέ είναι η προσωπική επικοινωνία με ανθρώπους που δεν γνωρίζω τίποτα για αυτούς και δεν υπάρχει καν η περίπτωση να μάθω και τίποτα για αυτούς.

Οπότε όταν πάω να ψωνίσω δεν θέλω την βοήθεια κανενός. Αν την χρειαστώ θα ρωτήσω. Όταν πάω σε μια δημόσια υπηρεσία περιμένω να εξυπηρετηθώ σωστά. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.

Περιμένω ο υπάλληλος να ξέρει να κάνει την δουλειά του.

Δεν μου αρέσουν οι γκρίνιες. Δεν με ενδιαφέρει πόσο του ήρθε η ΔΕΗ και γιατί πρέπει να το συζητήσει με την διπλανή υπάλληλο καθυστερώντας με. Θες να μιλήσεις; Μίλα αλλά multitasking παρακαλώ, το έχω δει γίνεται, το έχω δει….το κάνω.

Δεν μου αρέσει ο αρνητισμός. Τι εννοείς ότι σε βάζουν με το ζόρι να μάθεις να χειρίζεσαι ηλεκτρονικό υπολογιστή ….στα 40; Νομίζεις ότι γέρασες; Επικοινωνείς με το κεφάλι σου;

Τι εννοείς ότι θα πας να διαμαρτυρηθείς επειδή σε βάλανε εφορευτική επιτροπή και ότι υπάρχει νόμος όπου οι δημόσιοι υπάλληλοί εξαιρούνται; Γιατί εξαιρείστε δηλαδή…επειδή από το πολύ ξύσιμο δεν μπορείτε να μετρήσετε τους ψήφους; ή μήπως επειδή μπορεί να είστε κομματόσκυλα διορισμένα από την x κυβέρνηση να μεροληπτήσετε;

Γιατί όταν μου λέτε ότι πρέπει να υπάρξει μια λίστα τυπωμένη με αυτά που πήρα …. αντί να τυπώσεις το excel κάνεις print screen και τυπώνεις την οθόνη και με βάζεις να υπογράψω ότι πήρα τα αρχεία που φαίνονται στην οθόνη; Μήπως να πάρω και την οθόνη μαζί ενώ φεύγω;

Όταν ανοίγεις ένα κείμενο και ο x έχει βάλει μια κουλή γραμματοσειρά που δεν έχεις και εσένα σου βγάζει τετραγωνάκια και σου λέει ο άλλος ότι πρέπει να επιλέξεις όλο το κείμενο και να αλλάξεις το font. Η σωστή απάντηση δεν είναι «αχ δεν μου το έχουν μάθει εμένα πως να το κάνω αυτό». Και όταν έρχεται σου δείχνει πως να το κάνεις…η απάντηση δεν είναι «αχ πολύ δύσκολο μου φαίνεται, θα κάνω κάποια άλλη δουλειά».

Όταν πάω στην εφορία και η κυριούλα ετών 55+ κοιτάει στον υπολογιστή βλέπει να έχουν πάρει τα χρήματα αν υπάρχει πρόβλημα, ξέρει να μου πει οτιδήποτε την ρωτήσω και τελειώνω σε 10 λεπτά. Υπάρχουν υπάλληλοι που ξέρουν και κάνουν σωστά την δουλειά τους, υπάρχουν πολλές υπηρεσίες που οι υπάλληλοι θέλουν να μάθουν. Εντάξει έκανες άλλη δουλειά …πριν 10 χρόνια και έκλεισε η υπηρεσία και έπρεπε να σε βάλουν αλλού. Τουλάχιστον εκτίμησε το γεγονός της μονιμότητας….θα ήθελες να ήσουν στο δρόμο και να ζεις σαν σκουπίδι; Θα ήθελες να είσαι 50 και να ψάχνεις για δουλειά;

Δεν ζητάω πολλά από εσένα που είσαι 4,  το μόνο που θέλω να ξέρεις να κάνεις σωστά είναι PRINT και COPY PASTE.

 

 

 

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

