Επικαιρότητα

εικόνα – ήχος


Πριν 2 μέρες αποφάσισα να αγοράσω, για πρώτη φορά στην ζωή μου κάποιο λογισμικό για τον υπολογιστή (εκτός από διάφορα προ εγκατεστημένα λειτουργικά συστήματα και ένα update από panther σε tiger κάποτε σε διάφορους υπολογιστές που έχω αλλάξεις την τελευταία 10ετία).

Σε γενικές γραμμές είμαι τις ιδεολογίας του open source, δεν μου αρέσει ούτε να αγοράζω προγράμματα, ούτε να τα κατεβάζω σπασμένα. Πλέον υπάρχουν open source λύσεις στους περισσότερους τομείς. Κάποια αρκετά καλά σε σημείο να ανταγωνίζονται αντάξια τα αντίστοιχα ιδιόκτητα λογισμικά.

Ένα παράπονο που έχω ακόμα είναι στα λογισμικά κατηγορίας CAD σε σημείο που 2-3 λειτουργίες που χρησιμοποιώ συχνά στην δουλειά κάθισα και τις ενσωμάτωσα σε ένα μικρούλη software που έχω γράψει ο ίδιος, αντί να αναγκαστώ και να πληρώσω τα 3.5 χιλιάρικα που κοστίζει μια πλατφόρμα όπως το autoCAD  την στιγμή που δεν χρειάζομαι ούτε το 1% των δυνατοτήτων του.

Το λογισμικό που αγόρασα τελικά είναι για να γράφεις παρτιτούρες. Το αντίστοιχο open source που το θεωρώ κάπως αντάξιο είναι το MuseScore το οποίο είναι αρκετά καλό και αναπαραγάγει αυτό που έγραψες σε midi. Εν τέλη όμως επειδή η σχέση μου με την μουσική δεν είναι τόσο φοβερή καθώς και ο τρόπος που γράφεις όχι τόσο βολικός (αν και είναι σε καλό δρόμο) και επειδή παίζω κυρίως κιθάρα κατέληξα στο Guitar Pro 6, μετά από αρκετό ψαχούλεμα με την demo version.

Το κόστος όχι ιδιαίτερα μεγάλο, ένας σημαντικός παράγοντας για να το αγοράσω εν τέλη, 60 ευρώ. Παρόλο το όνομα του προγράμματος μπορείς να γράψεις για αρκετά περισσότερα όργανα εκτός από κιθάρα. Η αναπαραγωγή είναι αρκετά φοβερή.

Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα που είχα χρόνο και αφιέρωσα 1 ώρα για να δω πως δουλεύει αναλυτικά προσπαθώντας να γράψω κάτι πολύ απλό. Έπιασα την λογική γρήγορα.

έγραψα τα εξής 4 μέτρα

και ακούγονται έτσι.

Εκτός από την μουσική τελευταία έχω αρχίσει και ξανά ανακαλύπτω την αγάπη μου για την φωτογραφία (όπου θέλω να πιστεύω ότι είμαι κάπως ελάχιστα έστω καλύτερος από την μουσική). Δυστυχώς ο φακός από την καλή μου μηχανή είναι χαλασμένος και δεν με βλέπω να αγοράζω σύντομα άλλον, αλλά έστω και με το κινητό μου και παίζοντας μετά είτε με το gimp είτε με κάτι χαζό εφαρμογούλες του κινητού καταφέρνω κάτι αξιόλογο.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

