Σκέψεις

αναμνήσεις από το παρόν


Πάντα μου άρεσε να γράφω φανταστικά γράμματα σε αληθινά πρόσωπα. Μέχρι που σε κάποιο σημείο άρχισα να τα στέλνω.

Η αρχή έγινε κάποια στιγμή (κοιτάει το κινητό του) 291 μέρες πριν. Δεν είναι ότι την θυμάμαι αυτή την λεπτομέρεια, ας είναι καλό η τεχνολογία. Προς στιγμή είχα σκεφτεί να το καθαρό-γράψω σε μια κόλα, να κολλήσω γραμματόσημα και να το ταχυδρομήσω.   Βέβαια εκεί που αυτά τα κείμενα καταλήγουν συνήθως σε αυτό το blog…αυτό δεν βρήκε ποτέ τον δρόμο του εδώ. Ή αλήθεια να λέγεται ήταν λιγότερο πιο προσωπικό από ακόμα και τα πολύ προσωπικά πράγματα που γράφω ώρες ώρες. Κάθεται ακόμα αναπαυτικά κάπου στο inbox.

Η απάντηση, ένα ευχαριστώ. Το αποτέλεσμα; Μάλλον κανένα.

Αυτή την περίοδο θέλω να γράψω άλλο ένα, αυτή την φορά όμως σε ένα πρόσωπο που γνωρίζω ελάχιστα. Βέβαια δεν έχω ούτε καν ένα email. Δεν θα είναι ευχάριστο αν φτάσω σε σημείο να θέλω να το στείλω…αλλά ο παρανοϊκός μου χαρακτήρας θέλει να κλείσει τρύπες που ακόμα ο άλλος δεν ξέρει ότι υπάρχουν.

Τρόπο να το στείλω έχω, το αποτέλεσμα λίγο σπασμωδικό αλλά τι σημασία έχει εν τέλη…ο σκοπός θα έχει επιτευχθεί. Θα το αφήσω λίγο μέσα μου να αυτο-οργανωθεί, να αρχίσει να συντάσσεται και εν τέλη να πάρει σάρκα και οστά. Ο ήχος θα είναι εκκωφαντικός όταν σκάσει σαν μια βόμβα νετρονίων σκορπίζοντας σκόνη στο μοναχικό μου μονοπάτι.

Ανασυντάσσω τις σκέψεις μου και γράφω:

Μερικά πράγματα αν δεν γίνουν αμέσως…χάνουν νόημα ύπαρξης. Η ταχύτητα που αντανακλάτε το φως στα μάτια σου…επηρεάζεται μόνο ελάχιστα από την ατμόσφαιρά μεταξύ μας. Η μέρα είναι συννεφιασμένη και οι ακτίνες του ηλίου διαγράφουν μια αποκλίνουσα πορεία που όλο και μεγαλώνει και αποκρινόμαστε, χωρίς να έχουμε ξαναβρεθεί ποτέ.

 

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

