ότι νάναι,Σκέψεις

τρέξιμο


Έχω αρκετές μέρες να γράψω κάτι, αλλά τελευταία οι μέρες περνάνε σαν βολίδα και δεν προλαβαίνω να πάρω ανάσα… έχω αρκετή δουλίτσα και το λίγο ελεύθερο χρόνο ασχολούμαι γράφοντας ένα μικρό προσωπικό προγραμματάκι / side project που θέλω να υλοποιήσω …δεν βγαίνει άσχημο.

Επίσης αγόρασα ένα domain όπου στήνω την προσωπική μου σελίδα. Δεν θα είναι κάτι που θα ενδιαφέρει πολύ κόσμο αλλά θα την γράψω μόνο όταν είναι σε ένα σημείο που βλέπεται. Σκέφτομαι να μαζέψω μέσα και να βάλω ότι κώδικες, προγράμματα και δουλειές έχω κάνει τον τελευταίο καιρό.

Η διάθεση δεν είναι ιδιαίτερα καλή τελευταία, αλλά όπως πάντα είμαι αισιόδοξος…και δεν είναι για την κρίση….ποιος την γαμάει πραγματικά αυτή. Εμένα με ενοχλεί που έχουν αρχίσει οι άνθρωποι με αυτή την δικαιολογία και τις ώρες που δεν δουλεύουν …κρύβονται. Δεν χρειάζονται λεφτά για ένα φιλί, δεν χρειάζονται λεφτά για μια βόλτα, λίγο περπάτημα, ένα πικνίκ σε κάποιο ήσυχο μέρος της Αθήνας (πχ Φιλοπάππου).

Ο ρομαντισμός δεν περνούσε ποτέ από την τσέπη. :)

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

