Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα

ακούγοντας


Αυτή η εβδομάδα ως τώρα ήταν αρκετά κουραστική …ακόμα και σήμερα που κάθισα να δουλέψω από το σπίτι λόγο της απεργίας των ΜΜΜ δεν πήρα ανάσα. Αλλά τουλάχιστον ξεκουράστηκα λίγο σωματικά.

Δευτέρα

Το είχα βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου, μια φορά να τα καταφέρω να φτάσω στην δουλειά μόνο με το ποδήλατο. Όπως έχω ξαναφέρει μένω Καλλιθέα και δουλεύω κάπου μεταξύ Πεύκης και Λυκόβρυσης και την Δευτέρα το έκανα. Ωραία εμπειρία αλλά η φυσική μου κατάσταση προς το παρόν δεν μου επιτρέπει να κάνω μια τέτοια διαδρομή καθημερινά.

Στο καπάκι αφού γύρισα δεν άργησε να χτυπήσει το τηλέφωνο και να πέσει πρόταση για να δούμε το ΤΡΟΝ. Δεν θα πω πολλά πέρα από ότι ΝΑΙ ΤΟ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΟ 3D και ναι ήταν αρκετά καλή αλλά αυτό το λέω κυρίως γιατί είμαι μεγάλος θαυμαστής των Daft Punk και γενικά η όλη αίσθηση της ταινίας θύμιζε ένα τεράστιο video clip.

Γύρισα αργά, κομμάτια και έπεσα τέζα.

Τρίτη

Μεγάλη ημέρα, όχι για μένα … απλά κάθε ημέρα που παίζει live η καλύτερη μου φίλη είναι μεγάλη ημέρα για μένα. Συν το ότι θα έβλεπα και έναν ακόμα φίλο, ο οποίος ομολογουμένως, με το το δίκιο του, δεν είναι ιδιαίτερα καλά τελευταία.  Η συναυλία γινόταν στα 6 κοπρόσκυλα (όπως τα λέω τελευταία, γνωστά μεν και ως 6 d.o.g.s) , δεν έπαιζε μόνη της φυσικά, ούτε με τα συνηθισμένα σχήματα …έπαιξε με τους medusa που πριν από εχτές το βράδυ δεν είχα ακούσει ποτέ. Ήταν όμως πολύ καλοί και αρκετά εύθυμοι και μου φτιάξαν αρκετά το πεσμένο ηθικό. Γιατί όπως έχουμε προαναφέρει …από άποψη ηθικού πιάσαμε πάτο και δεν μας αγγίζει ούτε η κατάθλιψη.

Οι medusas λοιπόν κατά πλειοψηφία είναι πιτσιρίκια, πιτσιρίκια όμως με ταλέντο, όρεξη και κέφι για δημιουργία. Δεν είχε ιδιαίτερο κόσμο διότι και καθημερινή κάτι που έκανε την παρακολούθηση της συναυλίας για μένα ακόμα πιο απολαυστική. Υποτίθεται ότι μετά από αυτούς θα έβγαινε και ένα άλλο συγκρότημα αλλά ήταν ήδη αργά και ήθελα να πάω και έναν φίλο μου προς το σπίτι του..άσε που δεν είχα ακούσει και ιδιαίτερα καλά λόγια.

Η επιστροφή ήταν αρκετά όμορφη, λατρεύω να ακούω ανθρώπους να μου μιλάνε, προτιμώ βέβαια να ακούω ευχάριστα πράγματα αλλά ύστερα από τόσα χρόνια έχω καταλάβει (ανήκω και εγώ σε αυτή την κατηγορία) ότι κανένας δεν θέλει να μιλήσει για τα ευχάριστα και όλοι γινόμαστε χείμαρροι στις άσχημες καταστάσεις. Οπότε άκουσα….

:D

Καλά Χριστούγεννα για όσους πιστεύουν

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

