Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα,Πολιτική,Σκέψεις

ζωντανή ανασκόπηση από το παρελθόν


Αυτή η χρονιά κλείνει με 96 αναρτήσεις. Πολύ υλικό ….δεν το πίστευα καν μέχρι που κάθισα και τις μέτρησα. Είχα κάνει και πέρυσι έναν απολογισμό για την τότε χρονιά που πέρασε το 2009.  Αυτή την στιγμή…κάθομαι και τον διαβάζω, έχω φτάσει στον Απρίλη και μια φίλη μου μιλάει στο gtalk και με διακόπτει, την αγνοώ και γράφω ασυναρτησίες εδώ.

Ενώ γράφω ακούγονται οι clash από πίσω και αυτή την στιγμή συγκεκριμένα το rock the casbah και συνειδητοποιώ ότι έχω πολύ καιρό να χοροπηδήσω σαν κατσίκι. Μεγαλώσαμε λίγο και σοβαρέψαμε λιγάκι…κρίμα. Το χοροπηδητό είναι σαν το ουρλιαχτό…άκρος απαραίτητο μια στο τόσο. Απαραίτητο επίσης είναι να χτυπιέσαι στο τρένο με τα ακουστικά στα αυτιά καθώς και να τραγουδάς ενώ οδηγάς….τραγουδάω στο ποδήλατο όταν βαριέμαι να σκεφτώ.

Αν πεταχτείς και με ρωτήσεις αν ήταν καλή χρονιά για μένα …θα πω όχι. Να φύγει και να μην ξανάρθει. Αλλά αυτό κυρίως λόγο προτεραιοτήτων. Γίνανε πολλά καλά…απλά όχι αυτά που ήθελα περισσότερο. Κάπου εδώ τελείωσα και το διάβασμα της περσινής ανασκόπησης.

Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα πολύ να διαβάσω όλες τις αναρτήσεις μου αλλά παραείναι πολλές. Επίσης πέρυσι είχα γράψει την ανασκόπηση ανά μήνα τώρα θα την πάω με βούλες και εντυπώσεις.

  • Ο έρωτας έπαιξε μεγάλο ρόλο και κατανάλωσε μεγάλο κομμάτι αυτής της χρονιάς. Το πρόσωπο το ίδιο με της προηγούμενης χρονιάς. Το αποτέλεσμα; Μόνο κάποιες υπέροχες αναρτήσεις με υψηλή συναισθηματική φόρτιση, τις οποίες τις λατρεύω. Το θετικό είναι ότι έχω αρχίσει να περνάω στο επόμενο τετραγωνάκι, βέβαια ρίχνω κλεφτές ματιές πίσω.
  • Η μουσική ξαναμπήκε λίγο ποιο δημιουργικά στην ζωή μου ύστερα από πολύ καιρό. Πήρα καινούρια ηλεκτρική κιθάρα αντικαθιστώντας επιτέλους την προηγούμενη μου την οποία και είχα αγοράσει στην δευτέρα γυμνασίου το 1992. Έπειτα πήρα ένα μικρό midi και με 9 μήνες καθυστέρηση αγόρασα και έναν μικρό αξιολάτρευτο ενισχυτή και ένα wah wah. Ακόμα η καλύτερη μου φίλη έκανε διάφορες φιλικές εμφανίσεις με διάφορα συγκροτήματα και δηλώνω μεγάλος θαυμαστής της :D είναι μια υπέροχη γλυκιά τσελίστρια.

  • Αυτή την χρονιά έκανα και την μία από τις δύο μεγαλύτερες αλλαγές κατά μια έννοια στο τρόπο ζωή μου, έγινα χορτοφάγος. Έγραψα διάφορες αναρτήσεις περί τούτου. Η οριστική απόφαση ήταν ύστερα από μια ανάρτηση. Τώρα ποια εκπροσωπεί την τελευταία φορά που έφαγα έναν πρώην ζωντανό οργανισμό. Το περίφημο πλέον ψάρι του Φεβρουαρίου.
  • Η Δεύτερη μεγαλύτερη αλλαγή στην ζωή μου είναι ότι ξαφνικά στα 31 μου αποφάσισα να μάθω ποδήλατο. Μάλιστα ήμουν τόσο αποφασισμένος που το αγόρασα χωρίς να ξέρω να κάνω και πήγα σε μια αλάνα την επόμενη μέρα με πείσμα και έμαθα. Δεν ήταν κάτι σπουδαίο θέμα είναι να μου πήρε 20 λεπτά. Από τότε δεν έχω κατέβει από το ποδήλατο. Το δε Σεπτέμβρη που πέρασε αγόρασα και ένα δεύτερο ποδήλατο λίγο καλύτερο και πιο σταθερό που μου επιτρέπει με λιγάκι πιο άνεση και να κάνω μεγάλες αποστάσεις και να το βάζω και στο μετρό της μέρες που χρειάζεται. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό από Απρίλη – Σεπτέμβρη έκανα 1200 χιλιόμετρα και από Σεπτέμβρη-Δεκέμβρη 2400 χιλιόμετρα.

  • Πολλές πορείες, τα χιλιόμετρα στο ποδήλατο τα μετράω πολύ ευκολότερα από ότι όσες πορείες πήγα. Είχα και την ατυχία να είμαι επάνω στην πλατεία όταν έγινε το σκηνικό στην marfin και χάθηκαν τρεις ζωές άδικα. Δημοτικές εκλογές, μέτρα, φασαρίες χαμός…ήταν μια χρονιά που τα πράγματα σε άφησαν μόνο να πάρεις ελάχιστες μικρές ανάσες. Όπως με  το κωμικό πλέον cult κείμενο της σέχτας και το μεγαλούργημα της ΟΔΝΕΔΟΔΝ του logo31.
  • Όσο αφορά την δουλειά, παρέμεινα στην ίδια δουλειά με πλήρες ωράριο σε αντίθεση με τους περισσότερους που πλέον έρχονται η καθόλου ή με μειωμένο ωράριο. Δυστυχώς έφυγε και ένα άτομο που θεωρούσα πολύ άξιο και που πολύ καλά έκανε και δεν δέχτηκε την μείωση στο ωράριο της. Ελπίζω να πάνε όλα προς το καλύτερο και να είναι αρκετά τυχερή ώστε να βρει κάποιον που να εκτιμήσει το ταλέντο της. Βέβαια το ότι παρέμεινα σαν πλήρες ωράριο είχε και αυτό το δικό του αντίκτυπο. Έμεινα αλλά ήταν σαν να άλλαξα δουλειά. Άλλαξε το αντικείμενο της εργασίας μου 100%, αντί πλέον να ασχολούμαι με φωτογραμμετρία ή laser scanning με ρίξανε στο software development και έχω πέσει μέχρι τα γόνατα στην oracle και στην  Java…. δεν την έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση την Java άσε που πλησιάζει η ώρα της για φούντο. Το μόνο ευχάριστο από αυτή την αλλαγή ήταν ότι με στείλανε στην Ιρλανδία για μια μικρή εκπαίδευση και πέρασα υπέροχα. Μπορεί να έχουν πρόβλημα με τα οικονομικά τους και να είναι και αυτοί σε κρίση…..αλλά ρε γαμώτη είναι όμορφη χώρα, με όμορφες πόλεις. Βλέπεις το Δουβλίνο και λες μια όμορφη πόλη. Δεν σου έρχεται αναγούλα όπως στην Αθήνα.
  • Φέτος το καλοκαίρι πήρα και 2 εβδομάδες άδεια και πήγα και διακοπές!!!. Ύστερα από 4 χρόνια και κάτι ψιλά. Free camping για μια εβδομάδα στην μαγευτική Σίκινο. Όπου πέρασα τέλεια με μια μικρή παρέα και εντελώς οικονομικά. Την άλλη εβδομάδα την σπατάλησα στο να βάψω το σπίτι μόνος μου. Δεν έκανα άσχημη δουλειά.
  • ουφ τελευταία θέλω να ευχαριστήσω όλα τα νέα πρόσωπα που γνώρισα το 2010. Μπορεί να είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Αλλά είναι όλοι ένας προς ένας υπέροχοι άνθρωποι.

Πριν βάλω την τελευταία τελεία …ξαναβάζω clash και κλείνω με το I fought the law, αλλά αυτή την φορά the law has to loose.

Κλασσικό

One thought on “ζωντανή ανασκόπηση από το παρελθόν

  1. από τα πιο υπέροχα ποστ σου. ειδικά για 3 πράγματα…τις κλεφτιές ματιές, το ποδήλατο και την απόφαση να γίνεις χορτοφάγος. εγώ ακόμα έχω μια πόρτα που μπάζει (και είναι η ίδια πόρτα), προσπαθώ να παίρνω το ποδήλατο αλλά δεν το καταφέρνω πάντα και δεν έχω καταφέρει ακόμα να μην τρώω ψάρι….το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως το 2011 θα είναι καλύτερο από 2010. γιατί; γιατί έτσι θέλουμε και μπορεί να μην χοροπηδάμε σαν κατσίκια…εγώ όμως νιώθω πιο ζωντανή από ποτέ και ίσως να χοροπηδήσω ξανά έτσι! :-)
    καλή χρονιά!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

