ότι νάναι,Καλλιτεχνικά,Κινηματογράφος

…εναντίων του κόσμου


Προχτές ενώ χάζευα ανακάλυψα μια ταινία που μου άρεσε πολύ. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που δεν την ύστερα γιατί είμαι πολύ geek ώρες ώρες.

Αρχικά χάζευα διάφορα retro style games που τόσο αγαπώ στις ελάχιστες ώρες απίστευτης βαρεμάρας (Κυριακή πρωί) και έπεσα επάνω σε αυτό.

Πολύ ωραία ρετρό γραφικά, υπέροχοι pixel characters , υπέροχη κίνηση, δράση και μουσική. Υπόθεση αρκετά κουλή και ενδιαφέρον concept. Θυμίζει ένα συνδιασμό double dragon και metal slug Δυστυχώς δεν έχω playstation 3 ή XBOX360 οπότε μάλλον δεν θα μπορέσω να το παίξω.

Και ενώ τα σκέφτομαι όλα αυτά πέφτει στο μάτι μου δίπλα στα recommended του youtube σε ένα βίντεο με τον ίδιο τίτλο με το video game  εικόνα με άνθρωπους καθώς και με την λέξη «theatrical trailer»  κολλημένη δίπλα του.

Δεν έχασα στιγμή και το πάτησα.Αν υπάρχει ταινία που θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω χαριτωμένα ΚΑΜΜΕΝΗ θα ήταν αυτή. Αν το τρειλερ  του παιχνιδιού μοιάζει μια φορά ωραίο το τρειλερ της ταινίας είναι απλά φανταστικό. Το είδα 3 φορές.

Το λάτρεψα και αποφάσισα να βρω την ταινία και να την δω. Μπορώ να ομολογήσω ότι πίστευα ότι επειδή ενθουσιάστηκα πολύ από το τρειλέρ η ταινία θα ήταν στην πραγματικότητα μάπα. Αλλά ευτυχώς δεν βγήκα αληθινός, την απόλαυσα εξίσου με το τρέιλερ.

Φυσικά δεν είχα ιδέα ποιος ήταν ο Scott Pilgrim οπότε το έψαξα και είδα ότι είναι κόμικ που ξεκίνησε να κυκλοφορεί το 2004 και τελείωσε το 2010 σε 6 τεύχη. Νομίζω ότι με την πρώτη ευκαιρία όταν τελειώσω κάτι βιβλία που διαβάζω θα τα πάρω. Γιατί αξίζει.

ταυτίστηκα λίγο με τον χαρακτήρα της ταινίας …μόνο που εγώ δεν έχω βρει ακόμα την δικιά μου ramona flowers.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

