Επικαιρότητα,Σκέψεις

Η αίσθηση του συνόλου


Ποτέ δεν θεώρησα τον εαυτό μου ενημερωτικό blog αν και κάποιες στιγμές παρασύρομαι και μπορεί να γράφω κάτι από την επικαιρότητα. Αντιθέτως προσπαθώ να μεταφέρω το πως νιώθω σε διάφορες στιγμές της καθημερινότητας μου.

Σήμερα το πρωί συνειδητοποιήσα ότι πολύ συχνά έχω κάτι να πω στα παιδιά του γραφείου. Μικρές ιστορίες από που μου συμβαίνουν καθημερινά και που θέλω για απολύτως κανένα λόγο να μοιραστώ. Θα ήμουν πολύ πιο ανοιχτός αλλά επειδή είχα ένα μικρό ανύπαρκτο παρελθόν με κάποια που πλέον δεν είναι καν εκεί, τουλάχιστον στο σώμα. Προτιμώ να κλείνω μια μικρή πόρτα για το γραφείο και να την ανοίγω στον έξω κόσμο.

Το ποιο σημαντικό είναι εν τέλη ότι η συνειδιτοποιήση είναι ότι αυτές τις μικρές ιστορίες της προκαλώ εγώ ο ίδιος. Όσο μου αρέσει να μιλάω και να γράφω άλλο τόσο μου αρέσει να ακούω και να διαβάζω. Ειδικά πλέον να ακούω τι έχουν να μου πουν οι άλλοι. Μου αρέσει να ακούω. Κάποτε μίλαγα σχεδόν ασταμάτητα και δεν άκουγα τίποτα. Τώρα τα έχω φέρει σε μια απόλυτη ισορροπία. Μια ισορροπία με τον εαυτό μου.

Μεγάλος πρόλογος για το σήμερα με μοναδικό στόχο να γυρίσουμε στο εχτές. Εχτές ήταν ωραία. Το εχτές για μένα ήταν μια τρανταχτή απόδειξη ότι η παρουσία η δικιά μου καθώς και αρκετού ακόμα κόσμου δεν είναι χωρίς λόγο ύπαρξης και ότι μερικές φορές είναι αρκετή για να κάνει την διαφορά. Η αστραπιαία κινητοποίηση με έκανε και εμένα να κατέβω και να θέλω να είμαι και εγώ ένα μικρό κομμάτι της κατάστασης. Μπορεί να ήμουν όλη μέρα με ένα μήλο και με 2 φέτες ψωμί αλλά τίποτα δεν με εμπόδισε να μείνω  σχεδόν μέχρι τις 23.00 αν και πρέπει να ενόχλησα τους πάντες με το ποδήλατο. Γιατί το αίσθημα ολοκλήρωσης του συνόλου δίνει νόημα στην ατομική συμμετοχή και μια ελπίδα για το μέλλον.

Αυτό το έγραψα γιατί υπήρχαν πολλοί που το ένιωσαν και αυτοί αυτό αλλά αρνούνται να το πιστέψουν γιατί κατα βάθος το θεωρούν ένα ψέμμα. Διαφωνώ μαζί σας κύριοι οι οδηγίες είναι απλές…

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

