Επικαιρότητα,Καθημερινότητα

Μέτρα Μαζικής Μαλακίας


Τις τελευταίες μέρες με όλες αυτές τις απεργίες που γίνονται στο ΜΜΜ έχω αναγκαστεί να βρω εναλλακτικούς τρόπους να πηγαίνω στην δουλειά. Εννοείται ταρίφα δεν χρυσώνω. Όχι ότι έχω τίποτα ιδιαίτερο με το συγκεκριμένο κλάδο απλά δεν πρόκειται να πληρώσω για να πάω στην δουλειά παραπάνω λεφτά από ότι βγάζει εκείνη την ημέρα.

Το έκανε μια γνωστή μου κάποια στιγμή 25 να πάει και 35 να γυρίσει σε ημέρα 24 ώρης απεργίας.  Σύνολο 60 αν τα βάλω κάτω…αφαιρέσω φπα, τι αντιστοιχεί για την ασφάλεια…βγαίνουν λιγότερα. Βλέπεις δεν είναι εύκολο να πηγαίνεις από την μια μεριά της Αθήνας στην άλλη.

Έτσι παίρνω το ποδηλατάκι μου (αν δεν βρέχει) πάω Ρουφ, παίρνω τον προαστιακό για άνω Λιόσια και μετά ξανά προαστιακό για ηράκλειο…ποδηλατάκι και υπομονή μέχρι σύνορα Λυκόβρυσης με Πεύκη.

Δεν είμαι κατά της απεργίας τους, μπορεί να διαφωνώ σε μερικά ψιλά γράμματα αλλά στην τελική ο καθένας έχει υποχρέωση να κάνει αυτό που θεωρεί σωστό.

Σήμερα ήταν όμως μια μέρα διαφορετική γιατί ήταν πρώτη του μήνα. Συνήθως δεν βγάζω κάρτα γιατί κάνω πολύ ποδήλατο και για 20 εισητήρια που χτύπαγα το πολύ το μήνα δεν άξιζε ο κόπος. Αλλά λόγο κρύου και βροχών το να κάνεις 20 χιλιόμετρα στην Αθήνα δεν είναι τόσο εύκολο.

Σήμερα έβγαλα κάρτα. Δεύτερη φορά από τον ιούλιο, είπαμε το κρύο. Ξέρω…τα εισιτήρια τα ακρίβυναν (τους γάμησαν με 40% πάνω), οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ έχουν δίκιο….οι μισθοί πέφτουν, αλλά επειδή έχω και ένα ποδήλατο πάντα μαζί μου για μένα δεν τα θεωρώ πολλά μιας που πιάνω πολύ χώρο και τα κάνω λίμπα (αχ αφηρημάδα) αλλά θα τα θεωρούσα πιο λογικά αν με αφήνανε να μπω και στο μετρό. Σε πολλές χώρες υπάρχουν ξεχωριστές κάρτες για μεταφορές ποδηλάτων ελάχιστα αυξημένες (20%-30%).  Ξέρω έχω ενοχλήσει και λερώσει το σύμπαν αλλά σύμπαν είναι έχει το μυαλό του σε σοβαρότερα πράγματα από τις βρομιές μου. Αλλά μεμονωμένα η κάρτα είναι πολύ ακριβή. Ήδη το 1 ευρώ ανά διαδρομή ήταν υπερβολικό.

Συνέχεια μας συγκρίνουν με την Γαλλία και το Λονδίνο αλλά να σου πω ξέρω και άλλες χώρες με πολύ καλύτερες συγκοινωνίες και με πολύ φτηνότερο εισιτήριο. Το ιδανικό για τα μάτια μου είναι ….κατάργησε όλες τις κάρτες βάλε ένα καλό σύστημα ελέγχου εισιτηρίων….κατάργησε και τα 90 λεπτά…..και κάνε το εισιτήριο 0.30 ευρώ ανά διαδρομή.

Ένα πράγμα όμως με τσάντισε απίστευτα σήμερα. Με το που πήγα να βγάλω την κάρτα και βγάζω το πολύτιμο 50 ευρό μου (θα μπορούσα στην Ιρλανδία να πιω 14 μπύρες) μου ζητάει ο υπάλληλος ταυτότητα.

Τι σκατά;

Γιατί;

Γιατί λέει πολύ βγάζουν κάρτα και αλλάζουν την φωτογραφία στην κάρτα και το χρησιμοποιούν διάφορα μέλη της οικογένειας….

ε; ε; ε; είσαστε καλά….;;;;;

και με την ταυτότητα ο ελεγκτής θα μπορεί να διασταυρώσει αν είσαστε ο πραγματικός ιδιοκτήτης της κάρτας.

ε;ε;ε; ε; τι πράγμα; δεν φτάνει που πληρώνω 45 ευρώ θα αφήνω και τον ελεγκτή να με ελέγξει λες και είναι κάφρος μπάτσος έξω από την μητρόπολη αθηνών. (θυμίθηκα μια φορά πριν 8 χρόνια που ήμουν με την τότε κοπέλα μου και φιλιόμουν (πωπω βεβήλωση) στα σκαλιά της μητρόπολης και είχε έρθει ένας καφρό-ασφαλίτης (με πολιτικά) και μας είχε χωρίσει (wtf!!) και μας ζήτησε ταυτότητες) ….μμμ μπορεί να το πήρε σαν ηθική τρομοκρατική επίθεση.

Πάντως ταυτότητα δεν δείχνω σε ελεγκτή που να μου γλείψει τα πόδια.

 

 

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

