Επικαιρότητα,Ιστορίες ανθρώπων,Πολιτική

κάτι πάει στραβά αλλα…;


Κάτι πάει στραβά. Αλλά ο κόσμος αρνείται να μου πει τι. Λένε ότι όλα θα πάνε καλά.

Τίποτα όμως δεν φαίνεται να πάει. Γεμίζουν ένα τσουβάλι με προβλήματα βάζοντας από πάνω πατάτες.

Οι μισοί γνωστοί μου μείναν χωρίς δουλειά.

Οι άλλοι μισοί δουλεύουν από εδώ και από εκεί λίγες ώρες και περιστασιακά.

Μέχρι και τα ψέμματα σταματήσαν να κυλάνε μασκαρεμένα από το σακί των υποσχέσεων.

Κάποιοι έχουν ακόμα ένα χαμόγελο στα χείλη. Για δες πως κοιτάει τα αστέρια.

Κάποιοι έχουν μια θλίψη ανάμεσα στα δάχτυλα και ένα ψεύτικο χαμόγελο.

Η ζωή έχει χαθεί. Η ευτυχία κρύβεται κάτω από τις πέτρες.

Με ένα φτυάρι για συντροφιά μου ψάχνω τα ίχνη της.

Μπας και τα ψεύτικα χαμόγελα γίνουν αληθινά.

Μπας και η θλίψη γίνει αντίδραση.

Μπας και τους βάλουμε την αυθαιρεσία ανάμεσα στα πόδια τους.

Μπας και οι γνωστοί μου βρουν το χαμόγελο και μια δουλειά.

Και ας είναι το τσουβάλι γεμάτο μόνο πατάτες.

και ας αρνείται ο κόσμος να μου πει το γιατί.

 

…όνειρα γλυκά

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

