ότι νάναι,Σκέψεις

Ψυχαναλύοντας όνειρα…


Ήρθε και η ώρα επιτέλους για μια λιγάκι πιο προσωπική ανάρτηση. Μια μικρή ανάλυση του υποσυνειδήτου μου, ελπίζοντας να καταφέρω να ξεθάψω το βαθύτερο νόημα της τωρινής μου κατάστασης.

Ο ύπνος και τα όνειρα είναι κάτι σαν καθημερινό backup και sorting της ύπαρξής μας.  Ο οργανισμός ξεκαθαρίζει της χρήσιμες από τις άχρηστες για αυτόν πληροφορίες και ταξιθετεί το μέλλον σε μια σειρά λογικών συνάψεων σε σχέση με το παρελθόν.  Εδώ είναι μια μικρή προσωπική ανάλυση του τι είδα και πως κολλάει με το γενικό κλίμα του εαυτού μου και των ημερών.

Εχτές είδα στον ύπνο μου ότι ήθελα να πάω σε ένα rock wave. Θυμάμαι πολύ καθαρά πως δεν θυμόμουν καν ποιοι παίζουν αλλά δεν με πολυενδιέφερε αρκεί να μην πλήρωνα (αντίδραση σε αυτά που πληρώνουμε καθημερινά). Θυμάμαι έντονα το συναίσθημα ότι θέλω να περάσω καλά χωρίς να με ενοχλήσει κανείς όσο το κάνω.

Η συναυλία ήταν Σαββάτο και ήταν στο κέντρο του Χαλανδρίου και φυσικά ήταν απόγευμα. Έτσι αποφάσισα για πρώτη φορά στην ζωή μου, μιας και που είχα ξυπνήσει με ένα σχετικό κέφι, να πάω στην δουλειά Σαββάτο. Βόλευε βλέπεται γιατί ήταν κοντά στο rock wave. Στην πραγματικότητα ποτέ δεν θα πήγαινα Σαββάτο για δουλειά…εκτός αν γκρεμιζόταν ο κόσμος όλος (την επόμενη επανάσταση δεν την χάνω) ή έπαιζε κανένα ιδιαίτερα καλό κοριτσάκι και ψαχνόμουν.

Έτσι επειδή είχε και πολύ καλή μέρα, ήλιος με την τέλεια δροσούλα, έβγαλα το γραφείο μου και τον υπολογιστή μου στο μπαλκόνι και δούλευα με θέα ένα χωράφι που έχουμε απέναντι. Είχα φτιάξει καφεδάκι, τοστάκι και απολάμβανα το ελαφρύ αεράκι. Αφού περάσαν μερικές ώρες ευχάριστα, αποφάσισα να ετοιμαστώ σιγά σιγά για να μην αργήσω για το φεστιβάλ.

Στο μπαλκόνι δίπλα στο γραφείο όμως υπήρχε και ένα πορτοκαλί μηχανάκι και δίπλα του το ποδηλατό μου. Μου έκανε εντύπωση πως κάποιος ανέβασε ένα μηχανάκι στο πρώτο όροφο αλλά δεν έδωσα σημασία και πήρα το ποδήλατο και μπήκα μέσα. Μέσα είδα τον αφεντικό μου …που μόλις έφτασε. (εδώ να σημειώσω ότι μπορεί να έχω δει χιλιάδες όνειρα με τους συναδέλφους μου…από σουρεαλιστικά, παρανοικά μέχρι ελεινά αναμενώμενα και βαρετά, αλλά το αφεντικό μου δεν το είχα ματαδεί ποτέ!) ε τον χαιρέτησα και έφυγα (άγχος για την δουλειά; ίσως).

Πήγα στο φεστιβαλ, βρήκα μια πολύ καλή μου φίλη. Κάναμε το γνωστό ντου για να μπούμε μέσα. Θυμάμαι ότι πέρασα πολύ όμορφα. Είχε και μια πηγή στην μέση του συναυλιακού χώρου με το πιο υπέροχο νερό που έχω πιεί ποτέ.

Ξύπνησα με ένα χαμόγελο.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

