ότι νάναι,Σκέψεις

ανησυχία με λέξεις ευρετηρίου


Όπως ξέρουν όλοι όσοι έχουν ένα blog κοντά πυκνά κάποιος τους ανακαλύπτει από διάφορα κουλά search engine terms. Δηλαδή ψάχνοντας χαζομάρες στην google όπως για παράδειγμα το πρόσφατο που πήρα εγώ «10 τρόποι να ταχυδρομήσεις ένα ποδήλατο». Σε νιώθω φίλε οδηγέ αλλά δεν μπορώ να σε βοηθήσω λυστώ και βάλτο σε ένα κουτί.

Το θέμα που με απασχολεί τελευταία όμως δεν αφορά τέτοιου είδους αναζητήσεις. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό το οποίο το παρατηρώ όλο και περισσότερο τελευταία. Είμαι σίγουρος πως δεν είμαι ο μόνος. Η οικονομική κρίση έτσι, κατά ένα τρόπο βάρεσε και τις μηχανές αναζήτησης από ανθρώπους που ψάχνουν όχι το νόημα της ζωής αλλά απαντήσεις σε πιο καθημερινά προβλήματα. Τα παραθέτω κυρίως για λόγους ανησυχίας. Έτσι τις τελευταίες μόνο 30 μέρες πήρα.

42 αναζητήσεις για

«πότε κόβει η ΔΕΗ το ρεύμα»

«για πόσες μέρες μετά την λήξη του λογαριασμού θα έχω ρεύμα»

«δεν έχω λεφτά να πληρώσω το ρεύμα -διακανονισμός»

Σε αυτό την απάντηση την ξέρω (επειδή μου έχει τύχει μια εποχή) οπότε θα την αναφέρω. Λογικά ισχύει εκτός αν έχει αλλάξει κάτι.

Η ΔΕΗ σου κόβει το ρεύμα αμέσως μετά την λήξη του επόμενου λογαριασμού από τον απλήρωτο. Δηλαδή όταν δεν πληρώσεις για δεύτερη φορά κόβεται κατευθείαν. Είναι απόλυτα λογικό ότι η ΔΕΗ είναι και στο νούμερο ένα αναζητήσεων γιατί οι τελευταίες αυξήσεις αρμέξαν τον μέσο πληθυσμό κανονικότατα….από τα μαστάρια. μουυυ!!!

8 αναζητήσεις για

«πότε κόβει ο ΟΤΕ το τηλέφωνο»

Αυτό ποτέ δεν ήμουν σίγουρος. Αυτό που ξέρω είναι ότι μια φορά που το ξέχασα απλήρωτο (πρόσφατα) μου ήρθε τηλεφωνικό μήνυμα ότι από την μεθεπομένη κόβονται οι εξερχόμενες κλήσεις, εντομεταξύ εκείνη την ίδια ημέρα που μου είχε έρθει το μήνυμα το είχα ήδη πληρώσει οπότε δεν έγινε τίποτα.

3 αναζητήσεις

«χρωστάω στην τράπεζα αλλά δεν με έχουν ενοχλήσει ακόμα να ανησυχήσω;»

Εντάξει αυτό θα μπορούσα να το λάβω και ως αστείο. Τι να πω…πάρε τηλέφωνο γιατί με αυτούς τους κλέφτες ποτέ δεν ξέρεις …μπορεί να σου ετοιμάζουν ήδη την κρεμάλα.

 

Πέρα από τα σοβαρά θέλω να αναφέρω και κάτι που προσωπικά δεν βρίσκω καθόλου αστείο σχετικά με μια αναζήτηση.

21 παραλλαγές της αναζήτησης «Ιαπωνία όπλα -τέσλα»  και στο σύνολο 28 σκορπισμένες από την ημέρα του σεισμού ως τώρα. Από αυτό το μικρό δείγμα δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα αλλά είμαι σίγουρος ότι ο γνωστός κάφρος τηλε-βιβλιοπώλης έχει επιρεάσει πολύ ΛΑΟ-ΚΟΣΜΟ.

 

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

