Σκέψεις

βασανίζομαι


Με πολλά πράγματα φίλε αναγνώστη. Δεν ξέρω ποιος τα έχει γράψει αυτά σε όλη την Αθήνα αλλά αυτό είναι το αγαπημένο μου και αυτό που με εκφράζει περισσότερο από τα άλλα.

Έχω και ένα κοντά στο σπίτι μου αλλά είναι μικρό και μίζερο. Αυτό είναι μεγάλο και μπορείς να το δεις και από το τρένο, μεταξύ Αμαρουσίου και Νερατζιώτισσας.

Ο κάθε ένας μας αυτές τις χαλεπές μέρες βασανίζεται και διαφορετικά.

Εγώ έχω ένα θέμα με την δουλειά. Έχω. Και πέρα του ότι έχω. Δεν έχω παράπονο. Ίσα ίσα αγαπάω αυτό που κάνω. Ορισμένοι πιστευούν ότι το κάνω και καλά. Ίσως να έχουν και δίκιο.

Ο λόγος όμως που μου αρέσει η δουλειά μου είναι επειδή, ξυπνάω το πρωί, κάνω 6 χιλιόμετρα ποδήλατο, αγοράζω τυρόπιτα, φτάνω στο γραφείο, φτιάχνω καφέ, κάθομαι να δουλέψω σε κάτι που μου αρέσει και τελικά γυρνάω σπίτι. Και rewind.

Δημιουργώ, μεγαλουργώ αλλά δεν μου αρέσει (πλην ιδιαίτερα μοναδικών εξαιρέσεων) να προβάλω το τι κάνω και να μιλάω και πάρα πολύ για αυτό.

Λατρευώ όμως να μιλάω για το πως το κάνω, κάτι που έχω ανακαλύψει ότι δεν ενδιαφέρει εν τέλη κανέναν. Όλους τους ενδιαφέρει το αποτέλεσμα. Ξέρεις…γαμώ …πατάω εδώ και βλέπω την χοντρή. Πατάω εκεί και βλέπω έναν μαλάκα.

Και τι γίνεται ρε μαλακά πίσω από το click? στα αρχίδια σου. Εμένα από την άλλη όχι. Λατρευώ το πως και όχι το αποτέλεσμα.

Έτσι χωρίς να με ενημερώσουν θέλουν λέει να πάω να κάνω μια παρουσίαση σε ένα συνέδριο για το αποτέλεσμα.

Τι θα τους πω…ξέρετε στα παπάρια μου το αποτέλεσμα…δουλευεί αλλά….κάναμε από πίσω τρομερή δουλειά ….στα παπάρια τους πως δουλεύει.

χαμένοι είμαστε σε έναν επιφανειακό κόσμο.

Άρα έχω καταλήξει ότι προτιμώ να μην μιλάω σε κανέναν να κάνω την δουλειά μου και να έχω την ησυχία μου. Μεγάλο πράγμα η ησυχία.

one step forward 10 steps back.

Κλασσικό

2 thoughts on “βασανίζομαι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

