Επικαιρότητα

1.5 χρόνο μετά


Σήμερα είχα λίγη όρεξη για ένα πιο προσωπικό ποστ κάτι σαν απογραφή του εαυτού μου (μιας που με ξεχάσαν και δεν με απογράψαν). Με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και την σχεδόν καθολική μαλακία που μας δέρνει ένιωσα την ανάγκη να μιλήσω λίγο με τον εαυτό μου…μιας που τουλάχιστον εγώ θα με ακούσω. Ίσως που ξέρεις, ίσως λέω επηρεάσω και κάποιον θετικά.

Είχα πριν λίγο έναν μικρό τσακωμό επειδή πρότεινα ότι ακόμα και μια αναδιανομή πλούτου (και εξόφληση χρωστούμενων όσο κακό και αν ακούγεται θα ήταν καλύτερα από αυτό το πράγμα που συμβαίνει σήμερα. Λίγοι θα χάναν κάτι.)

Έχω αλλάξει πολλά τον τελευταίο 1.5 χρόνο στον εαυτό μου, είτε λόγο ιδεολογίας είτε για λόγους υγείας είτε λόγο πολιτικών πεποιθήσεων.

  1. Έχω γίνει χορτοφάγος (ιδεολογικούς και πολιτικούς λόγους).
  2. Έχω σταματήσει να πίνω αναψυκτικά (λόγους υγείας).
  3. Έχω γίνει φανατικός ποδηλάτης (πώρωση + ότι αρνούμαι να οδηγήσω αμάξι/μηχανή).
  4. Έχω αρχίσει να ασχολούμαι με τα κοινά λίγο περισσότερο από παλιά (πολιτικούς λόγους)
  5. Έχω αρχίσει να κατεβάζω ιδέες σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο
  6. Έχω κοινωνικοποιηθεί πολύ περισσότερο από ότι είχα τα τελευταία χρόνια.
6. Ήμουν πάντα ψιλό κλειστός τύπος. Δεν άφηνα εύκολα κόσμο να με πλησιάσει. Ακόμα το έχω δηλαδή απλά τώρα κάποιοι μου κάνουν ένα κλικ και με ένα απλό κλικ τους έχω ερωτευτεί (για να μην παρεξηγηθώ δεν το εννοώ γκομενικά).
5. Αυτή η κατηγορία είναι λίγο μυστήρια, εάν θέλετε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ αλλά είναι λίγο geek oriented. Επίσης έχω αρχίσει και παίζω αρκετά κιθάρα και συνολικά ασχολούμαι με πολλά πράγματα που με ευχαριστούν. Ο μόνος στόχος αυτής της κατηγορίας που έχει αποτύχει είναι ότι θα ήθελα να ζωγραφίζω λίγο περισσότερο. Δεν είμαι καλός αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία μικρός το έκανα συνέχεια και μου λείπει.
4. Δεν έχω να πω τίποτα σε αυτή την κατηγορία. Ότι συγκέντρωση γίνεται και εφόσον συμφωνώ με αυτή και μπορώ να πάω, πάω.
3.Τρέλα και αν σκεφτεί κανένας ότι πριν 1.5-2 χρόνια δεν ήξερα καν να κάνω ποδήλατο. Για την ακρίβεια δεν είχα ανέβει σχεδόν ποτέ (θυμάμαι μια φορά που δοκίμασα και έφαγα τα μούτρα μου στα 15). Κάποιοι γνωστοί μου με ψιλοκράζουν επειδή αυτόν τον ενάμιση χρόνο έχω αγοράσει 4 ποδήλατα από τα οποία έχω πουλήσει μόνο το ένα. Στην τελική όμως είναι πολύ φθηνότερο χόμπι από το να αλλάζεις κινητά και υπολογιστή κάθε λίγο και λιγάκι.
Το τελευταίο μου πείραμα (έτσι το λέω αυτό το ποδήλατο) θα του αφιερώσω μια ολόκληρη ανάρτηση κάποια στιγμή. Το έχω κάνει κουκλί.
2. Όταν κάποια στιγμή είχα φτάσει 95 κιλά (τώρα είμαι 81) και γενικά διαπιστώνεις ότι δεν τρως πολύ φαγητό (σε σχέση με τι καις), αλλά καταναλώνεις 2-3 λίτρα κοκα κόλα την ημέρα. Ε από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις και επειδή στην ζωή μου σε κάποια πράγματα είμαι απόλυτος. Κόπηκε μαχαίρι. Τώρα η κυβέρνηση θέλει να βάλει φόρο στα αναψυκτικά. Μπορεί να μην βάζω σταγόνα στο στόμα μου και εν τέλη να μην με επηρεάζει αλλά είναι παντελώς μαλακία. Αν θέλετε κύριοι φτιάξτε ένα ΦΠΑ 5% βάλτε μέσα όλα τα απαραίτητα τρόφιμα για μια σωστή διατροφή (λαχανικά, μακαρόνια, όσπρια, ρύζια, φρούτα, ψωμί….κτλ) και μετέφερε όλα τα υπόλοιπα (τσιπς, γαριδάκια, κόκα κόλες, μπισκότα….στο 23%) και μετά άντε να πέσετε από κάνα βράχο μπας και ηρεμήσουμε.
1. Από τις μεγαλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει στην ζωή μου. Ξεκίνησε ως πείραμα ύστερα από μια πολύ καλή διαφωνία που είχα με κάτι φίλους. Το αστείο της υπόθεσης (που δεν το έχω αναφέρει σε κανένα ως τώρα) είναι ότι αυτός που με έπεισε τελικά να γίνω χορτοφάγος δεν ήταν χορτοφάγος….αν και μένει με μια.
Η επιλογή δεν έχει σχέση με την υγεία κτλ και είναι κυρίως εντελώς θέμα ιδεολογίας και πολιτικών πεποιθήσεων.  Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα οπότε θα το αφήσω να κρέμεται.
Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

