τεχνολογία,Επικαιρότητα,Καθημερινότητα

fixed gear


Αυτό το ποστ ήθελα να το γράψω μέρες τώρα, αλλά αυτή η εβδομάδα ήταν κάπως γεμάτη. Από γενέθλια, γιορτές μέχρι τις καθημερινές διαμαρτυρίες στο σύνταγμα. Οπότε δεν είχα τον χρόνο για να κάτσω να ασχοληθώ όσο ήθελα. Τελικά ήρθε το σαββατοκύριακο και βρήκα χρόνο. Επίσης δεν γράφω κάτι για τις διαμαρτυρίες στο σύνταγμα γιατί υπάρχουν πολλά σημεία που συμφωνώ αλλά και άλλα τόσα που διαφωνώ, παρόλα αυτά συμμετέχω καθημερινά γιατί το θεωρώ μια σοβαρή προσπάθεια (το μέρος της συνέλευσης κτλ και όχι διάφορους με ελληνικές σημαίες που τραγουδάνε τον εθνικό ύμνο, μην χέσω). Υπάρχουν άπειρες φωτογραφίες και εμπεριστατωμένα άρθρα καθημερινά πλέον επί του θέματος.

Όπως ξέρετε είμαι τρελός με την ποδηλασία τα τελευταία 2 χρόνια, έχω πάρει 4 ποδήλατα (το ένα το πούλησα). Σε σημείο που το έχω κάνει σχεδόν αποκλειστικό μέσο μεταφοράς (χρησιμοποιώ και ΗΣΑΠ, και εννειοτε αν βρέχει πολύ παίρνω και κανένα λεωφορείο).

Έτσι λοιπόν έχω ένα κουρσάκι, ένα mountain και το τελευταίο και πρόσφατο απόκτημα μου ένα ποδήλατο fixed gear. Εδώ ξέρω κάποιους φίλους που σίγουρα θα με κράξουν γιατί τους έλεγα ότι δεν θα το πάρω αλλά αφού το δοκίμασα και ξετρελάθηκα αποφάσισα να πάρω το δικό μου.

Για όσους δεν γνωρίζουν τα fixed gear ποδήλατα αποτελούν μια πολύ βασική μορφή ποδηλάτου με μία ταχύτητα και χωρίς νεκρά. Έτσι τα πετάλια κουνιούνται συνεχώς και η ταχύτητα εξαρτάται αποκλειστικά από το πόσο γρήγορα μπορεί να κάνει κάποιος πετάλι. Για αυτό το λόγο δεν είναι καθόλου ακριβά και ξεκινάνε από 300 ευρώ. Έτσι με την πώληση του ενός ποδηλάτου μου (ένα αναδιπλούμενο dahon speed) καθώς και κάποιον παρελκόμενονων (σχάρες, τσαντάκια etc.) το πήρα χωρίς να ξοδέψω επιπλέον λεφτά (οι καιροί δυσκολεύουν ακόμα και για κάποιον που τρώει μόνο χόρτα[inside joke από προχτές που είχα μια συζήτηση με κάποιον επειδή είμαι χορτοφάγος])

Μπορεί να το έχω μόνο μια εβδομάδα αλλά το έχω αγαπήσει ήδη. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι το έχω αντιμετωπίσει σαν κάτι το οποίο μπορώ να ασχοληθώ και να βελτιώσω. Έχω ήδη αλλάξει σέλα (την πήρα από το κουρσάκι γιατί αυτή που είχε επάνω από την μάνα του ήταν πολύ άβολη),

έχω αφαιρέσει τα λαστιχένια χερούλια και έχω βάλει ταινία με τα χεράκια μου (πρώτη φορά, δεν έκανα άσχημη δουλειά)

και άλλαξα και τα κουτουπιε από πλαστικά σε σιδερένια.

Άλλαξα και το μπροστινό λάστιχο. Είχα κάποιες επιλογές μεταξύ μαύρου, λευκού, πορτοκαλί, κρεμ και πράσινου…αλλά πήγα στο λευκό γιατί μου αρέσει αυτή η μαύρη άσπρη αντίθεση του όλου εγχειρήματος.

Το επόμενο μου σχέδιο είναι να αλλάξω το πίσω λάστιχο γιατί αυτό που είχε επάνω δεν είναι για να κάνεις skid και το βλέπω να λιώνει υπερβολικά γρήγορα (όταν λιώσει) και μάλλον θα βάλω πάλι μαύρο αλλά λίγο καλύτερης ποιότητας.

Θα σας δω σε κάποια πορεία ή συγκέντρωση. Καλό απόγευμα.

ΥΓ. Το βίντεο αυτό το βρήκα λίγο αργότερα και μου άρεσε

Κλασσικό

2 thoughts on “fixed gear

  1. Παράθεμα: fixed gear #2 μικρή βόλτα στην πλατεία | Τραβα Καζανακι

  2. Παράθεμα: σπίθα ζωής | Τραβα Καζανακι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

