Επικαιρότητα,Πολιτική

μπάλες


Περίεργη ανάρτηση σχετικά με την μπάλα. Ένα άθλημα που ως θεατής έχω από ελάχιστες ως καμία επαφή μαζί του. Παρόλα αυτά από ότι φαίνεται συμπτωματικά έπεσε το θέμα αυτή την περίοδο για λόγους αποπροσανατολισμού από την πραγματικότητα. Δεν λέω φυσικά και πρέπει να τιμωρηθούν όλοι οι υπαίτιοι και να πληρώσουν για τις πράξεις τους αλλά δεν μου φαίνεται λογικό ότι πάρα πολύ κόσμος έχει σταματήσει να ασχολείται με τα βάναυσα νέα μέτρα που προσπαθεί να περάσει αυτή η κυβέρνηση και αντιθέτως χαλάει όλη την φαιά ουσία του στις παράγκες και στα τόπια και σε στημένα παιχνίδια που θυμίζουν τόλμη και γοητεία.

Δεν λέω ότι δεν είναι σοβαρό θέμα. Οι διαστάσεις τεράστιες και τα λεφτά που ξεπλέναν αμέτρητα. Αλλά για την ώρα θα έπρεπε να αφήσουμε το θέμα στην δικαιοσύνη και να μην ασχολούμαστε τόσο πολύ μέχρι να περάσει η τρίτη και η τετάρτη. Καλή η Μπάλα αλλά όσο δεν ασχολείται κάποιος δεν πρόκειται να μας γαμήσει την ζωή τόσο πολύ όσο προσπαθούν κάποιοι άλλοι.

Οι παράγκες και τα στημένα παιχνίδια ήταν προφανή ακόμα και σε εμένα που στην ζωή μου έχω ελάχιστες εμπειρίες με το άθλημα ως θεατής (έπαιζα αρκετά μια εποχή με φίλους).

Στην ζωή μου συνειδητά έχω πάει μια φορά γήπεδο και λέω συνειδητά γιατί αν και δεν το θυμάμαι υπάρχουν και μαρτυρίες και φωτογραφίες ότι όταν ήμασταν αρκετά μικρά μας πήγαινε ο πατέρας μας στο γήπεδο. Πήγα όταν ήμουν 16. Με είχαν πείσει η συμμαθητές μου να πάω μαζί τους. Είχαμε πάει και είχαμε δει τον αγώνα Καλλιθέα-Φωστήρας. Εγώ ανέκαθεν αρκετά ήρεμο ον.

Ήταν μια εμπειρία όμως που δεν την έχω ξεχάσει και μου έδειξε από την πρώτη στιγμή πόσο σάπιο είναι αυτό το σύστημα που λέγεται ποδόσφαιρο. Αφού μας ψάξαν πριν μπούμε στο γήπεδο και μας πήραν όλα τα κέρματα (που δεν ήξερα ότι δεν θα έπρεπε να τα έχω επάνω μου). Μπήκαμε στο γήπεδο και παρακολουθήσαμε τον αγώνα. Φωνές κραυγές βρισίδια και κανένα περιστασιακό μπουκάλι με νερό να φεύγει από την κερκίδα προς το γήπεδο. Όταν τελείωσε ο αγώνας και είχα βαρεθεί υπερβολικά (ομολογώ ότι τα βαριέμαι τα ομαδικά αθλήματα) είχαμε φύγει με συνοδεία ΜΑΤ και για κάποιο λόγω που δεν κατάλαβα μας τρέξαν και είχα φάει και μια ξώφαλτση γκλοπια στα πλευρά.

Θυμάμαι είχα μια μελανιά για πάνω από μισό μήνα. Τώρα τι νόημα έχει να πηγαίνεις κάπου να διασκεδάσεις και να ξεδώσεις και στο τέλος να τρέχεις για να μην φας ξύλο (είτε από την αστυνομία είτε από οπαδούς της αντίπαλης ομάδας)…δεν ξέρω τι να πω…δεν μου φαίνεται διασκεδαστικό.

Η δεύτερη εμπειρία μου με το άθλημα ήταν όσο ήμουν στην Αγγλία 9 χρόνια αργότερα. Έμενα δίπλα στο St.James Park (το έχει η μοίρα μου να μένω μια ζωή δίπλα σε γήπεδα). Βέβαια δεν πήγα ποτέ να παρακολουθήσω κανέναν αγώνα, διάφοροι συγκάτοικοι μου όμως είχαν.Ήρεμα τα πράγματα εκεί. Αυτό που είχα κάνει όμως ήταν να δω το euro με τους συγκατοίκους μου σε διάφορες pub. Ήταν η εποχή όπου κέρδισε η Ελλάδα.

Ίσως και η μοναδική φορά που ευχαριστήθηκα που είδα 2-3 παιχνίδια. Στον τελικό δε, είχαν βγει όλοι οι Έλληνες έξω και γιόρτασαν. Διάφοροι Άγγλοι που μας βλέπανε μας δίναν συγχαρητήρια. Όλα σε ένα καλό και όμορφο κλίμα.

η πρώτη εικόνα δεν είναι δικιά μου είναι ενός Ελβετού συγκατοίκου μου

Κλασσικό

One thought on “μπάλες

  1. μ’έχουν ζαλίσει όλες αυτές οι απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες! αμαν πια με το τι είπε ποιος και σε ποιον! αν στοιχιωθετούνται κατηγορίες ας προχωρήσουν αν όχι φτάνει.

    το θέμα είναι ότι λειτουργεί και λίγο λυτρωτικά το όλο ζήτημα γιατί όσο τραγικό κι αν είναι που κλέβουν και κοροιδεύουν συνέχεια έχει και την κωμική του πλευρά που σε βγάζει λίγο απ’το συρφετό της κατάθλιψης – ουδεν καλό αμιγές κακού κτλ κτλ

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

